Als ik vertel dat ik een D90 heb, beginnen de meesten over het filmen. Nou heb ik 'm daar niet voor gekocht, maar toch wel leuk om er eens mee te spelen. Kunnen jullie gelijk zien wat voor kwaliteit dat oplevert.
Filmpje
Filmen met de D90
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Filmen met de D90
Ik mis de EXIF
Ziet er best goed uit hoor, ben eigenlijk wel benieuwd naar meer gebruikersfilmpjes (dus niet die dingen die Nikon zelf maakt met 200mm 2.0 objectieven...)
Michael

Ziet er best goed uit hoor, ben eigenlijk wel benieuwd naar meer gebruikersfilmpjes (dus niet die dingen die Nikon zelf maakt met 200mm 2.0 objectieven...)
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
wat ik me afvraag, kan de zoomfunctie van de lens gebruikt worden in filmmodus???
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Wie zou het tegen moeten houden? Zoomen doe je toch met de hand?Zuiderbuur schreef:wat ik me afvraag, kan de zoomfunctie van de lens gebruikt worden in filmmodus???

- ReneG
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ja. Ik heb sinds twee dagen een D90. Ik heb hem hoofdzakelijk voor de foto's, al ben ik wel van plan de filmfunctie af en toe te gebruiken bij de handboogschietclub waar ik training geef. Zo kun je mensen even filmen tijdens een schot en ze op het heerlijk grote scherm laten zien wat ze goed of fout doen.Zuiderbuur schreef:wat ik me afvraag, kan de zoomfunctie van de lens gebruikt worden in filmmodus???

Maar wat betreft je vraag, het zoomen werkt maar de instellingen die je wilt moet je vooraf instellen. Het scherpstellen doe je met de hand. Bij daglicht is dat nog wel te doen maar bij slecht licht wordt het wat lastig, dan zie je het nl. niet meer zo goed met het scherm. Ook lijkt hij iets met de belichting te doen, die zie ik af en toe drastisch wijzigen op het scherm. Maar ik heb dat stuk van de handleiding nog niet gelezen en ook nog nooit gefilmd, dus dat kan allemaal best aan mij liggen. Ik ben de camera nog aan het 'leren'.

Spul waarmee je foto's maakt...
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Filmpje weg? Kan 'm niet downloaden