Vogelparadijs

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ciska

Vogelparadijs

Bericht door Ciska » za nov 15 2008 11:09 am

Zo rond deze tijd veranderd mijn balkon in een waar vogelparadijs. Allerlei soorten voer, zwembadje, drinkbakje, snoep... kortom van alles.
In ruil daarvoor krijg ik van ze de mooiste melodieën die moeder natuur hun gegeven heeft.

Ook merken ze dat je geen kwaad in de zin hebt en rustig foto's van ze mag nemen en je even aankijken zo van... zit/hang ik zo goed? Neem dan maar een foto.

Afbeelding

Tukkerbird

Re: Vogelparadijs

Bericht door Tukkerbird » za nov 15 2008 5:46 pm

Leuke foto :wink: maar waarom in zwart/wit.

Ciska

Bericht door Ciska » za nov 15 2008 6:21 pm

Is niet zwart wit is soft sepia en dat heb ik gekozen omdat ik dat weer eens wat anders vond.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo nov 16 2008 12:54 am

Anders inderdaad. Waarom denk je dat niemand dit doet? Omdat het niet werkt wellicht? :huh:

Vogels zijn veelal leuke vrolijk gekleurdere beestjes. Waarom zou je die zwart-wit willen maken?

Ik zou er trouwens in ieder geval wat meer contrast inbrengen...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

KvP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door KvP » zo nov 16 2008 10:03 am

Cisca, op zich een vrolijke plaat, maar zoals eerder gezegd: Dit kán niet in zwart-wit ef sephia.
Natuurfoto's horen nu eenmaal in kleur (een uitzondering daargelaten natuurlijk)
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F

Fotomarius
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Fotomarius » zo nov 16 2008 4:33 pm

‘K ben van huis uit nogal een zwart-wit liefhebber, hier mis ik ook de kleur en de frisheid van de foto…
Met groet, Marius...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”