Konijnenberg, Nikon en de boswachter
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Konijnenberg, Nikon en de boswachter
vrijdag 14 november ben ik met 20 andere hobbygenoten het bos in geweest onder leiding van de boswachter bij Den Ham. Dit was voor de 5e keer georganiseerd door foto Konijnenberg i.s.m. Nikon Nederland. Na ontvangst met koffie en koek, onder leiding van 2 Konijnenbergmedewerkers en 1 Nikon afgevaardigde in de huifkar naar het bos. Daar werden we opgewacht door een enthousiaste boswachter met heel veel kennis. We konden gratis spelen met ter beschikking gestelde objectieven (voor het eerst had ik een hoekzoeker in mijn handen) en vragen stellen over van alles en nog wat. Het was een schitterende wandeling, prachtige foto's gemaakt en bij terugkomst zijn we verwend met fris, bitterballengarnituur en van Nikon kregen we een prachtige thermosbeker cadeau. Als klap op de vuurpijl kregen we bij aankoop van een Nikononderdeel 10% korting. Hier hebben velen dankbaar gebruik van gemaakt. Wat een leuk idee, wat een klantenbinding en wat een expertise vind je bij Konijnenberg. Ik was bevoorrecht hoorde ik later, want er hadden 150 mensen ingeschreven en er konden maar 20 mee.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Konijnenberg, Nikon en de boswachter
Leuk om te lezen Joyce. Wil je anders wat foto's delen ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Ik ben niet zo dapper v.w.b. het laten zien van de foto's die ik heb genomen. Ik zie hier zulke prachtige opnamen, dat ik meestal denk "laat maar".
Maar hier zijn enkele foto's die ik op de wandeling gemaakt heb.
http://picasaweb.google.nl/Joyce.Broekm ... ngInDenHam#
Maar hier zijn enkele foto's die ik op de wandeling gemaakt heb.
http://picasaweb.google.nl/Joyce.Broekm ... ngInDenHam#
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ik zie geen reden waarom je die foto's niet zal plaatsen hier op NCN.
Niets mis mee toch?
Niets mis mee toch?
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
Helemaal mee eens ! Er staan gewoon mooie foto's tussen. Nooit jezelf afvallen, wel kritisch naar je werk blijven kijken en tips ter harte nemen. Ik zou zeggen, gewoon plaatsen.
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Tja, als je verder wilt komen met je fotografie, dan moet je ze juist wél plaatsen!
Trouwens: ik denk dat ik van negatief commentaar meer kan leren dan van positieve opmerkingen. Jij niet?
Trouwens: ik denk dat ik van negatief commentaar meer kan leren dan van positieve opmerkingen. Jij niet?

- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Patrick, ik heb wel graag commentaar, maar dan niet negatief, maar opbouwend!Patrick schreef:Tja, als je verder wilt komen met je fotografie, dan moet je ze juist wél plaatsen!

- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Gewoon plaatsen Joyce, zien er toch goed uit........
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Dank jullie allemaal. Ik denk dat ik maar begin om af en toe iets te laten zien. Ik hoop dat ik dan inderdaad tips enz. krijg 

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik zie dat toch anders. Als iemand de moeite neemt te reageren is dat altijd positief. Dat sommige reacties soms wat ongenuanceerd zijn, dat weet ik natuurlijk ook wel. Maar je moet je niet alles persoonlijk aantrekken, maar eruit halen wat je gebruiken kan.Blacksheep schreef:Patrick, ik heb wel graag commentaar, maar dan niet negatief, maar opbouwend!Patrick schreef:Tja, als je verder wilt komen met je fotografie, dan moet je ze juist wél plaatsen!
Eerlijk gezegd vind ik een reactie als "wat een lelijke foto" in ieder geval duidelijk... Niet dat ik die ooit gehad heb trouwens!

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Ik kan de reactie van Blacksheep wel plaatsen.
Soms wordt er wel eens ongenuanceerd of arrogant gereageerd.
Dat is niet prettig,
Maar er zijn ook heel veel forumleden die geweldige opbouwende commentaren geven.
Ik hoef geen namen te noemen, als we de commentaren doorwandelen komen we ze vanzelf tegen.
Al deze positieve forum/clubleden zou ik vanuit deze hoek een bijzonder groot compliment willen geven.
Ik vind het een genoegen om de reacties/adviezen van deze leden te lezen.
En Blacksheep je kan gewoon je foto's plaatsen, ongetwijfeld zal je veel goede adviezen en commentaren krijgen.
Succes er mee.
Groetjes George
Dat is niet prettig,
Maar er zijn ook heel veel forumleden die geweldige opbouwende commentaren geven.
Ik hoef geen namen te noemen, als we de commentaren doorwandelen komen we ze vanzelf tegen.
Al deze positieve forum/clubleden zou ik vanuit deze hoek een bijzonder groot compliment willen geven.
En Blacksheep je kan gewoon je foto's plaatsen, ongetwijfeld zal je veel goede adviezen en commentaren krijgen.
Succes er mee.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Voor deze foto's hoef je je zeker niet te schamen! Plaatsen, die hap! 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Met George !George Fennes schreef:Ik kan de reactie van Blacksheep wel plaatsen.
Dat is niet prettig,
Groetjes George