Hallo professionals.
Een aantal dagen geleden heb ik de trialversie van nx2 geïnstalleerd (wordt meegeleverd bij de D700). Ik heb besloten dat ik het programma graag wil houden, kan iemand mij vertellen hoe ik dit programma definitief kan krijgen. Het is handig om te vermelden dat ik al in het bezit ben van een legale versie van Capture nx. Dus is het volgens mij niet nodig om het volledige pakket aan te schaffen. Als ik nx2 open, kan ik de keuze maken uit evaluatie voortzetten of productcode invoeren. Is dit de productcode van de nx versie die al in mijn bezit is? Kortom wie zou mij kunnen vertellen hoe dit in zijn werk gaat.
Alvast bedankt en een fijne zondag
groet Dick
nx 2 proefversie definitief maken, hoe?
nx 2 proefversie definitief maken, hoe?
Een nikon dslr met twee lenzen,
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: nx 2 proefversie definitief maken, hoe?
Dick,
Bij goede winkelier kan je kiezen uit een volledige licentie CNX2 of een upgrade pakket van release 1 naar release 2.
In beide gevallen koop je o.a. een doosje met een licentiecode.
Die licentiecode moet je in het scherm invoeren.
Als je de upgrade versie koopt: bewaar ook de licentiecode van release 1: die heb je nodig in geval van her-installatie!
Tip: leg die licentiecodes even op de scanner, zodat je ze kan vinden als de doosjes zoek raken.
Groeten, Gijs
Bij goede winkelier kan je kiezen uit een volledige licentie CNX2 of een upgrade pakket van release 1 naar release 2.
In beide gevallen koop je o.a. een doosje met een licentiecode.
Die licentiecode moet je in het scherm invoeren.
Als je de upgrade versie koopt: bewaar ook de licentiecode van release 1: die heb je nodig in geval van her-installatie!
Tip: leg die licentiecodes even op de scanner, zodat je ze kan vinden als de doosjes zoek raken.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: nx 2 proefversie definitief maken, hoe?
Dick,
Je hebt de Capture NX2 Upgrade versie nodig (in de handel ongeveer € 88,-) of alleen de Nikon Capture NX2 Upgrade Key.
Ik weet niet of de Upgrade Key ook al in de fotohandel verkrijgbaar is, maar sinds kort kun je de software ook rechtstreeks bij Nikon bestellen/downloaden; helaas iets duurder.... zie http://www.nikon.nl/product/nl_NL/produ ... rview.html
Bij het installeren van de NX2 upgrade versies, wordt je door het programma gevraagd om zowel de code voor NX als de code van de upgrade versie in te voeren. That's all.
Je hebt de Capture NX2 Upgrade versie nodig (in de handel ongeveer € 88,-) of alleen de Nikon Capture NX2 Upgrade Key.
Ik weet niet of de Upgrade Key ook al in de fotohandel verkrijgbaar is, maar sinds kort kun je de software ook rechtstreeks bij Nikon bestellen/downloaden; helaas iets duurder.... zie http://www.nikon.nl/product/nl_NL/produ ... rview.html
Bij het installeren van de NX2 upgrade versies, wordt je door het programma gevraagd om zowel de code voor NX als de code van de upgrade versie in te voeren. That's all.
Jur