Drielandenpunt en omgeving Vaals

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
XtcFm
Forumlid
Forumlid

Drielandenpunt en omgeving Vaals

Bericht door XtcFm » zo nov 16 2008 10:00 pm

Vandaag ben ik, ondanks het rotweer, naar het drielandenpunt gereden.
Tijdens de rit heb ik een aantal foto's gemaakt maar er waren er twee die ik persoonlijk erg goed gelukt vond. Ik ben net begonnen met digitale fotografie en heb de camera pas een week maar het is leuk om er mee te expirimenteren.
(Beide foto's zijn verkleind naar 640x480)

Foto 1:
'Boven op de Vaalserberg aan de Belgische zijde van deze berg zijn een aantal beukenbossen. Vanwege het weer hing er een dunne mist. Zag er gaaf uit en heb het ook mooi vast kunnen leggen.'
Afbeelding

Foto 2:
'Nadat we de Vaalserberg afreden aan de Belgische zijde en de Navigatie 'Keer om AUB' in de wind hadden geslagen, kwamen we nog een mooi kasteeltje tegen. Ook maar even een paar 'fotokes van getrokken'.
Afbeelding
Nikon D60 - Nikon NIKKOR 18-55mm F/3.5-5.6G VR DX en AF-S DX NIKKOR 18-105MM F/3.5-5.6G ED VR Objectief

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Drielandenpunt en omgeving Vaals

Bericht door Cees » zo nov 16 2008 10:07 pm

Een goed begin is het halve werk! Je zou met Capture misschien nog wel iets aan de foto's kunnen doen, maar echt nodig vind ik dat niet. Veel plezier verder met je toestel!
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Marc
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Drielandenpunt en omgeving Vaals

Bericht door Marc » ma nov 17 2008 6:47 pm

De eerste foto vind ik erg goed qua compositie. Ik zou iets meer met de curve spelen om de foto nog wat meer kracht te geven.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”