De oude doos; Militaire Dienst 1979

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
André
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: De oude doos; Militaire Dienst 1979

Bericht door André » ma nov 17 2008 8:42 am

Normaal gesproken zou ik zo'n topic gewoon overslaan. Ik heb niets met het leger. Maar om een of andere reden ben ik toch de foto's eens gaan bekijken
tot ik foto 6 zie. Ik lees niet eens het bovenschrift maar ik zeg gelijk, "Verrek, dat is Adri Hoefkens"

Ik ben zelf ook geboren en getogen in Achterveld en Adri is jarenlang mijn overbuurjongen geweest. Heel erg grappig om hier zo zijn foto tegen te komen.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: De oude doos; Militaire Dienst 1979

Bericht door Skippy » ma nov 17 2008 9:14 am

flippie17 schreef:tot ik foto 6 zie. Ik lees niet eens het bovenschrift maar ik zeg gelijk, "Verrek, dat is Adri Hoefkens"

Ik ben zelf ook geboren en getogen in Achterveld en Adri is jarenlang mijn overbuurjongen geweest. Heel erg grappig om hier zo zijn foto tegen te komen.
Nou zeg wat een kleine wereld! Mocht je 'm spreken doe dan de hartelijke groeten aan Adri.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”