Bij deze de aftrap: mijn dochter's hoofd omgezet in een soort aardappelschil (1 dag bewerking)
WIE VOLGT...?
origineel:

creatie:

Code: Selecteer alles
[img]http://lh4.ggpht.com/_Ut8NjP2Advs/SSMyFQKbmLI/AAAAAAAAAXA/5GIQoj838s8/s640/Linda%20canon%20flattened.jpg[/img]
Leon, dit is niet te beschrijven, er zijn zoveel te nemen stapjes; lagen, maskers, padselecties, slimme objecten, gradient tool , groeperen etc. die uiteindelijk de creatie naar voren brengen.Léon Obers schreef:Wat ik me afvraag is hoe je te werk gaat en in welke stappen?
Gebruik je ook andere programma's dan Photoshop, zoals bijv. illustrator?
Ze noemen mij ook wel vaak Jack ......Patrick schreef:Je bent een erg gevaarlijk persoon om in je omgeving te hebben volgens mij. Je maakt van een onschuldige plaat iets heel bizars. Knap hoor.
Ik snap dat je niet elke stap in detail gaat beschrijven, was ook niet als zodanig bedoeld.Frank B schreef:Leon, dit is niet te beschrijven, er zijn zoveel te nemen stapjes; lagen, maskers, padselecties, slimme objecten, gradient tool , groeperen etc. die uiteindelijk de creatie naar voren brengen......Léon Obers schreef:Wat ik me afvraag is hoe je te werk gaat en in welke stappen?
Gebruik je ook andere programma's dan Photoshop, zoals bijv. illustrator?
......Ook gewoon DOEN, want vaak doe ik iets per ongeluk maar levert dan een geweldig effect op in je foto - dat zijn dingen die je dan ook niet snel vergeet.
Succes