Grijze zondag

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
mikemix

Re: Grijze zondag

Bericht door mikemix » zo nov 23 2008 8:43 pm

:)
Lekkere platen hoor, eerste vind ik wat minder lekker wegkijken, dieptewerking is wat in "coflict".

Voorbeeld van wat kleurcorrectie:

Afbeelding Afbeelding

Als het weg moet, gaat het weg :)

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » zo nov 23 2008 8:52 pm

Mooie foto's, vooral 5. Ik heb toevallig vandaag net de nodige spullen aan vogelvoer besteld bij http://www.vivara.nl Geen commerciële binding mee, puur ter info.

Tobias

Bericht door Tobias » zo nov 23 2008 9:13 pm

Skippy schreef:Mooie foto's, vooral 5. Ik heb toevallig vandaag net de nodige spullen aan vogelvoer besteld bij http://www.vivara.nl Geen commerciële binding mee, puur ter info.
Wat voor voer heb je besteld?

Ben er zelf niet zo in thuis.

Loop al een tijde met het idee om gepelde zonnebloem pitten te bestellen. Nu gebruik ik wat standaard strooivoer voor de tuin en daar komen veel turkse tortels op af, zo nu een dan een vink, koolmees, merel, roodborst en gaai. Laatst nog een paar keer bezoek gehad van een heggenmus maar die heb ik niet meer gezien.

Wil elders een voerplek aanleggen om wat meer soorten te lokken.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » zo nov 23 2008 9:23 pm

Tobias schreef:Wat voor voer heb je besteld?
Off topic maar ik hoop dat de mods in het belang van de vogels een oogje dichtknijpen :wink:

Premium voedertafelmix, delicatesse voor roodborstjes en met pindacake gevulde kokosnoten, jammie!
Verder hebben we wat "hardware" besteld die grote vogels weren en alleen kleine vogels toelaten.

Zoiets dus;
Afbeelding

anton1951

Bericht door anton1951 » ma nov 24 2008 8:02 pm

Wat een kanjer van een lens moet dit zijn........en dat mag je tweeledig opvatten.......Tobias....
Laatst gewijzigd door anton1951 op ma nov 24 2008 8:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Tobias

Bericht door Tobias » ma nov 24 2008 8:04 pm

Ziet er goed uit. Zo helpen we de vogels de winter door, zeker nu er sneeuw valt. :D

reebruine ogen
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door reebruine ogen » zo nov 30 2008 2:24 pm

een grijze dag is dan zeker niet meer grijs. Vandaag (zondag de 29ste) weer een grijze dag...misschien wel weer mooie platen kunnen maken?
Ben benieuwd of je ook nu met alle tips van de vorige keer, weer nieuwe resultaten laat zien.
Marielle
leer zien wat er wel goed is

en vooral:GENIET
Marielle

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » zo nov 30 2008 2:33 pm

reebruine ogen schreef:een grijze dag is dan zeker niet meer grijs. Vandaag (zondag de 29ste) weer een grijze dag...misschien wel weer mooie platen kunnen maken?
Ben benieuwd of je ook nu met alle tips van de vorige keer, weer nieuwe resultaten laat zien.
Marielle
Hihi, je agenda loopt een dagje achter....
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Bericht door pietje-nukem » zo nov 30 2008 2:34 pm

.
Laatst gewijzigd door pietje-nukem op za okt 23 2010 3:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nou, van mij ook de groeten

SigridKlop

Bericht door SigridKlop » di dec 02 2008 2:26 pm

2 en 5 voor mij, 4 ook wel beetje, maar dan kies ikze als ik nog langer doortyp allemaal... dit verveelt mij niet, zijn goede foto's en daar kun je er niet genoeg van zien.

Gr, Sigrid

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”