Ik zit plannen te maken om naar Marokko te gaan en jij helpt me

Haha, jij ook al. Zit er namelijk ook stevig aan te denken. Of het wordt de reis Syrie en Jordanie of Marokko. Het is moeilijk. Aan de platen ligt het niet, want het is een geweldig mooie serie geworden! Top! Aan de TS, heb je veel last gehad van stof en zand in en op je camera? Ik weet niet welke lenzen ik mee zou moeten nemen, m'n dure lenzen is een beetje zonde als ze onder het stof komen te zitten. Zat zelf te denken om er nog een 18-200 bij te kopen van Nikon. Welke lenzen heb je eigenlijk gebruikt bij deze fotoserie?Eeuw schreef:Geweldig bedankt!
Het stof viel wel mee, met name op het strand wil het nog wel eens waaien. Maar dan wissel ik m'n lenzen gewoon niet. Ik merkte wel dat ik halverwege de serie een klein vlekje op elke foto moest wegwerken. Verder niks ernstigs. Ik ben niet in de Sahara geweest, ik denk dat je daar meer risico loopt op stofhappen.AlwinSitton schreef:Haha, jij ook al. Zit er namelijk ook stevig aan te denken. Of het wordt de reis Syrie en Jordanie of Marokko. Het is moeilijk. Aan de platen ligt het niet, want het is een geweldig mooie serie geworden! Top! Aan de TS, heb je veel last gehad van stof en zand in en op je camera? Ik weet niet welke lenzen ik mee zou moeten nemen, m'n dure lenzen is een beetje zonde als ze onder het stof komen te zitten. Zat zelf te denken om er nog een 18-200 bij te kopen van Nikon. Welke lenzen heb je eigenlijk gebruikt bij deze fotoserie?Eeuw schreef:Geweldig bedankt!