Men at Work...
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Men at Work...
Vloerverwarming in een sporthal? Volleyballen met zweetvoeten dus..... haha... maar mooie foto! Van de te dnkere zijkanten kan ik in meegaan maar het kan zeker. Ik mis wat detail in de gezichten en haar. Ik ben benieuwd wat je hebt gedaan, ik gok op een bewerking met lightroom... maar hele gave plaat, ik vind dit soort foto's helemaal te gek. Dramatische achtergrond met een er uit springende belichting voor het onderwerp. Normaal zou je dat doen met flitsers maar hier is niet geflitst volgens mij....
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Smaken verschillen....
Foto zelf was niet intresant genoeg en is met een zware bewerking wat opgepimt.
Bewerking is mij veel te donker.
Ga de volgende keer eens meer door je knieen en maak zo'n soort foto eens van een zeer laag standpunt.
Maar dat is persoonlijk.... :mrgreen:
Foto zelf was niet intresant genoeg en is met een zware bewerking wat opgepimt.
Bewerking is mij veel te donker.
Ga de volgende keer eens meer door je knieen en maak zo'n soort foto eens van een zeer laag standpunt.
Maar dat is persoonlijk.... :mrgreen:
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Vind de donkere 'vignettering' aan de zijkant verschrikkelijk lelijk.
Vraag me af waar die voor nodig is cq. toevoegt. Niet om de aandacht naar de twee mannen te trekken want links staat er ook nog 1 in het halfdonker.
En als ik wat vignettering zou zien dan zou ik het ook boven en onder verwachten, dit kijkt wat raar.
en 3, die lichtmast
Denk dat ie zonder deze zaken wel aardig kijkt, maar of ie nou echt mooi is...ben ik nog niet over uit.
Vraag me af waar die voor nodig is cq. toevoegt. Niet om de aandacht naar de twee mannen te trekken want links staat er ook nog 1 in het halfdonker.
En als ik wat vignettering zou zien dan zou ik het ook boven en onder verwachten, dit kijkt wat raar.
en 3, die lichtmast

Denk dat ie zonder deze zaken wel aardig kijkt, maar of ie nou echt mooi is...ben ik nog niet over uit.