Iedereen bedankt voor alle commentaar. Kan ik alleen maar van leren en dat is m'n bedoeling.
wouterboon schreef:Was is de bedoeling van de foto's? Zeker als je anderhalf uur over een bouwplaats hebt gelopen zijn er (volgens mij) nog veeeeeel interessantere beelden te maken, of niet

Even wat achtergrond: we hebben vrijdagmiddag deze bouwplaats bezocht als groep ontwerpers van de technische installaties van dit project. Deze foto's geven dus in elk geval weer waar onze interesse ligt
Maar, het gebouw heeft zeker een aantal interessante ruimten en doorkijkjes die het goed zullen doen op de foto (van een goede fotograaf

) Ik zal binnenkort nog wat meer van mijn foto's laten zien.
We waren er laat in de middag en omdat het nog steeds een bouwproject is was er overal weinig licht en ik had geen statief bij me, dus dat was een probleem (alles uit de hand, vandaar de onscherpte bij sommige foto's).
Het was dus zeker niet zo dat ik anderhalf uur op m'n gemak heb kunnen fotograferen want het was toch in de eerste plaats de bedoeling om het project te bekijken en van de chef-monteur te horen hoe de montage verlopen was.