stille modus liveview
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
stille modus liveview
Ik las net in een boek dat er camera's zijn met liveview waarbij je in de stille modus kunt fotograferen. De spiegel blijft dan opgeklapt en daardoor hoor je de klik niet. Ideaal dus voor theaterfotografie. Nu is dat bij de C*n*n 50D zo maar ik wil natuurlijk niet overstappen. Weet iemand of de D90 of D700 dat ook kan ?
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Re: stille modus liveview
De D700 kan dat niet. Ook bij het nemen van een foto met Liveview hoor je gewoon de heleboel klapperen. De spiegel blijft niet omhoog.
Wel jammer, want soms zou dat een uitkomst zijn. Ik vraag me af of dit met een software update misschien ooit mogelijk moet worden. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, al is het maar op de handbediening (dan is er immers geen metering cq. autofocus nodig).
Wel jammer, want soms zou dat een uitkomst zijn. Ik vraag me af of dit met een software update misschien ooit mogelijk moet worden. Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, al is het maar op de handbediening (dan is er immers geen metering cq. autofocus nodig).
- Bea
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Het moet mogelijk zijn. Als de concurent het kan zou Nikon het ook moeten kunnen. Jammer 

- Gobert
- Clublid
daar hebben ze LEICA meetzoekercamera's voor uitgevonden 

Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Nou, die digitale Leica's zijn beslist de stilste niet. Een D80 is stiller dan een Leica M8.
Vriendelijke groet, Léon Obers