Amsterdam Arena 8:15
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Amsterdam Arena 8:15
Klaas-Jan Huntelaar is nog niet definitief weg maar donkere wolken pakken zich al samen boven de Amsterdam Arena.

Re: Amsterdam Arena 8:15
Hoppekee, lekkere plaat, Skip.
Ben gek op dreigende luchten.
Ben gek op dreigende luchten.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik ben er vandaag voor de verandering niet langs gelopen. Was blijkbaar ook niet nodig: ik krijg mijn portie hier wel!
Prima plaat. Werkt vast een stuk beter in zwart/wit dan in kleur, dus goede keuze!

Prima plaat. Werkt vast een stuk beter in zwart/wit dan in kleur, dus goede keuze!
Topper, en weer zonder vertekening. Wat is die Ricoh toch een mooi cameratje
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
- Moderator
- Contacteer:
Dank je ArthurALE schreef:Topper, en weer zonder vertekening.

Heb ik er nog wel zo'n analoog sausje overheen gegoten! Zag je het meteen of aan de Exif?ALE schreef:Wat is die Ricoh toch een mooi cameratje
-
- Moderator
- Contacteer:
Inderdaad een bewuste keuze voor z/w. Basis is een op Iso 200 geschoten foto met een compact, dus vrij veel digitale ruis.Patrick schreef:Werkt vast een stuk beter in zwart/wit dan in kleur, dus goede keuze!
Vandaar de keuze voor z/w, nog wat korrel en vignettering toegevoegd voor de filmlook.
Overigens is dit een van de soort effecten die ik verwacht in Nik Silver Efex, toch maar eens naar kijken ...
Ik had verwacht dat je je camera precies horizontaal had gehouden. Daar heb je toch zo'n mooi (akoestisch) tooltje voor in de Ricoh. En, ik had het aan de Exif gezien
Groet,
ALE

Groet,
ALE
-
- Moderator
- Contacteer:
Aha, inderdaad zowel akoestisch als visueel die waterpas, net als de bijna 10x zo dure D3 :mrgreen:ALE schreef:Ik had verwacht dat je je camera precies horizontaal had gehouden. Daar heb je toch zo'n mooi (akoestisch) tooltje voor in de Ricoh. En, ik had het aan de Exif gezien![]()
Maar ik het dus wel het perspectief gecorrigeerd dat doet de camera niet

Sorry, even een correctie: Géén akoestisch signaal op de D3 en je hebt er geen bal aan. Alleen horizontaal en dan zit er nog een afwijking in van ongeveer 1,5 gradenSkippy schreef:Aha, inderdaad zowel akoestisch als visueel die waterpas, net als de bijna 10x zo dure D3 :mrgreen:

Snel weer terug naar jouw foto,
ALE
Hoi Skippy,
Dat er zich donkere wolken boven de Arena samenpakken kan mij niet zoveel boeien, jouw foto daarentegen des te meer. Gave prent.
Dat er zich donkere wolken boven de Arena samenpakken kan mij niet zoveel boeien, jouw foto daarentegen des te meer. Gave prent.
Hele mooie foto en op de techniek is niets aan te merken, maar ik had hem alleen niet van deze kant genomen. Vanaf de Stramanweg heb je al die afleidende drukte op de voorgrond niet. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor. Verder zoals gezegd een prima plaat.