Een hele mooie dochter heb je. Klinkt vast en zeker afgezaagd want dat hoor je je hele leven lang al. Sorry jongen, de waarheid kan soms hard zijn
Even weer terug naar het onderwerp, de schoolopdracht:
Ik weet niet of er een beperking ligt op het gebruik van de hoeveelheid kunstlicht die je mag gebruiken. Zo niet en je hebt een of twee extra flitsers binnen handbereik, denk er dan eens aan om een flitser achter Loïs te plaatsen zodat zij los komt van de achtergrond. Dan kan je je nog nadenken over een mooi haarlichtje en met een leuke gel kan je schitterende kleuren op de achtergrond toveren.
Spel ook eens met verschillende flitsintensiteiten en probeer je hoofdlicht nog iets te verzachten zodat je de glimmers op haar neus voorkomt. Kijk maar eens naar #4, licht komt mooi van de rechterzijde, loopt mooi weg via de linkerzijde (haar rechter wang).
Als laatste, reeds opgemerkt door Michael, je diafragma iets kleiner. Kijk maar eens naar haar ogen. Zo, een hoop gezwam, ik hoop dat je er iets mee kunt. Over het algemeen vind ik wel dat je foto's meer dan geslaagd zijn.
Cheers,
ALE
PS, als je wat over je lichtopstelling wil vermelden en of je met gels werkt, houd ik mij aanbevolen