workshops...?
workshops...?
Hoi allemaal,
Ik zit de laatste tijd te denken dat het me leuk lijkt om eens wat workshops te geven.
Volgens mij kan ik redelijk duidelijk informatie doorgeven en ligt dit mij wel.
Ik zit te denken aan bijvoorbeeld:
- Studio lichtopstellingen
- Model fotografie (omgang met modellen, het aansturen en waar vind ik modellen)
- Nabewerking
- Geld verdienen met fotografie (waar zijn mijn klanten en hoe verkoop ik mezelf)
Zou hier animo voor zijn? Welke onderwerpen het meest? Of heeft iemand suggesties voor andere onderwerpen.
Ik zit de laatste tijd te denken dat het me leuk lijkt om eens wat workshops te geven.
Volgens mij kan ik redelijk duidelijk informatie doorgeven en ligt dit mij wel.
Ik zit te denken aan bijvoorbeeld:
- Studio lichtopstellingen
- Model fotografie (omgang met modellen, het aansturen en waar vind ik modellen)
- Nabewerking
- Geld verdienen met fotografie (waar zijn mijn klanten en hoe verkoop ik mezelf)
Zou hier animo voor zijn? Welke onderwerpen het meest? Of heeft iemand suggesties voor andere onderwerpen.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Re: workshops...?
Hoi Jan,
Klinkt erg leuk, ik vind de laatste eigenlijk wel erg origineel, heb nog nooit van zo'n workshop gehoord (zal uiteraard wel bestaan hoor)
Studio-opstellingen in kleine ruimtes zou wel leuk zijn denk ik, zeker voor de huis- tuin- en keukenfotograaf (klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel overigens)
Groet,
Michael
Klinkt erg leuk, ik vind de laatste eigenlijk wel erg origineel, heb nog nooit van zo'n workshop gehoord (zal uiteraard wel bestaan hoor)
Studio-opstellingen in kleine ruimtes zou wel leuk zijn denk ik, zeker voor de huis- tuin- en keukenfotograaf (klinkt oneerbiediger dan ik het bedoel overigens)
Groet,
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Misschien is het een idee eea eens met Onno te bespreken, hij regelt de activiteiten vanuit het bestuur.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
Ik weet niet of het bestaat. Ik zie wel een hoop mensen die geweldig fotograferen en graag hun werk hier van zouden willen maken, maar dit niet voor elkaar krijgen.noogle schreef: Klinkt erg leuk, ik vind de laatste eigenlijk wel erg origineel, heb nog nooit van zo'n workshop gehoord (zal uiteraard wel bestaan hoor)
Vandaar dat idee.
Kleine ruimtes zouden zeker aan bod komen. Soms zet ik een model 10cm van een softbox af... ook al heb ik de ruimte

Activiteiten? Bestuur?.... af en toe vergeet ik even dat er natuurlijk een club achter dit forum zit.chip54 schreef:Misschien is het een idee eea eens met Onno te bespreken, hij regelt de activiteiten vanuit het bestuur.
Ik weet dus niet eens of het wel geoorloofd is dat ik deze oproep doe.... (ben niet eens clublid)
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Dat laatste kun je heel makkelijk worden!JanF schreef:Activiteiten? Bestuur?.... af en toe vergeet ik even dat er natuurlijk een club achter dit forum zit.chip54 schreef:Misschien is het een idee eea eens met Onno te bespreken, hij regelt de activiteiten vanuit het bestuur.
Ik weet dus niet eens of het wel geoorloofd is dat ik deze oproep doe.... (ben niet eens clublid)

Maakt de rest wel zo makkelijk!
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik geloof dat als je iets te bieden hebt, we soms ineens erg makkelijk zijn...JanF schreef:Activiteiten? Bestuur?.... af en toe vergeet ik even dat er natuurlijk een club achter dit forum zit.

Het idee om er een clubactiviteit van te maken is natuurlijk dat wij als club eventueel wat faciliteiten kunnen bieden om een en ander mogelijk te maken. Dat het daardoor een "clubleden only" ding wordt is dan ook wel weer logisch.
Maar eigenlijk moet Onno zich hier even tegenaan bemoeien; die is hoofd activiteiten van de club.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Uiteraard is dat geoorloofd. Goede initiatieven worden zeer gewaardeerd.JanF schreef:Activiteiten? Bestuur?.... af en toe vergeet ik even dat er natuurlijk een club achter dit forum zit.

Je hebt mail.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Lijkt me leuk en leerzaam een workshop over studiofotografie
Gr.Joost
Gr.Joost
Ik ben geintreseerd in alle vormen van workshops, zelfs als je gewoon een beginnersworkshop[ zou geven.
en wat het lidmaatschap betreft die 27 euro heb je zo terug verdiend.
en wat het lidmaatschap betreft die 27 euro heb je zo terug verdiend.