Was al een tijdje op zoek naar een houten Berlebachstatief voor mijn INKA technische camera die ik onlangs gekocht heb.
Berlebach is DE houten statieffabrikant (google maar eens op Berlebach) voor dit soort camera's, die toch alweer zo'n 4 a 5 kg wegen.
Niet bepaald een handzame camera om effies mee te nemen. Vandaag kocht ik zo'n statief. Notabene van dezelfde die mij de INKA heeft verkocht.
Ook dit statief weegt niet weinig, maar als hij/zij eenmaal staat, staat hij/zij als een huis.
Berlebach
Re: Berlebach
Arend,
Moest eerst even mijn C*n*n G9 afstoffen om er een foto van te maken, maar hoop dat het gelukt is.

Moest eerst even mijn C*n*n G9 afstoffen om er een foto van te maken, maar hoop dat het gelukt is.

Interessant!
Mijn Bronica S2a met tilt/shift balg weegt ook flink wat, misschien zijn deze statieven voor mij wel interessant.
Mijn Bronica S2a met tilt/shift balg weegt ook flink wat, misschien zijn deze statieven voor mij wel interessant.
mm ziet er apart uit.....kende berlebach wel van naam maar had er nog nooit wat van gezien.
kan wel zien dat het een canon foto is zeg
thanks for sharing.
Arend
kan wel zien dat het een canon foto is zeg

thanks for sharing.
Arend