Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Bij foto 3 bewust gekozen voor een wat centrale plaatsing van de containers waardoor de voorgrond wat meer aan diepte wind.
Dus even een foto*regel verbreken mag best wel eens :mrgreen:
Deze foto's heb ik gemaakt in Wijk aan zee. Ik heb hier een hele serie van. Het zijn geen van allen hdr.
Foto's zijn verhelderd.
1.
2.
3.
Laatst gewijzigd door randy op ma dec 08 2008 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben deze serie al op een ander forum tegen gekomen. Ook daar vond ik de serie prachtig en dat is hier dus niet anders .
Ik vraag me af hoe je het voor elkaar hebt gekregen zo'n 'zachte en dromerige' sfeer neer te zetten.
Kun je hier iets over kwijt, dus dan gaat het over het fotograferen en het nabewerken
Af en toe zoals op deze foto's heb ik de foto wat verhelderd. Dit kun je doen met psp. Het licht in de foto wordt dan iets verbeterd en de foto krijgt een eigen sfeertje.
Sommige vinden het een beetje weghebben van een hdr.
Twee duimen omhoog !
Fraaie kijkplaten en sprankelende tinten
en fotoregeltjes zijn er om overtreden te worden
hier terecht gedaan !
groet matthieu
Nikon D3 + D3s + 14-24 + 24-70 + 50 + 105 + 70-300 VR + SB-700 +Elinchrome flitskoppen en boxen + nog meer Kijken doe je met je ogen, fotograferen met je hart