Hoi, ik heb alles up-to-date en toch krijg ik een error die steeds vaker toeneemt.
Het gaat als volgt, de photo downloader loopt vast als ik foto's van mijn camera naar macbook overzet (werk dus op een apple computer). Ik krijg de error dat hij halverwege geen bestanden meer kan overzetten van Camera naar de harde schijf. Daarna maakt niks meer uit, de camera even uit en aan zetten, even disconnecten niks werkt. Daarna blijf ik de error krijgen "files we're not obtained from device"
Werk al jaren met de mac en Adobe producten, daar ligt het dus niet aan. Geen idee waar het aan kan liggen, eerst werkte het wel en ik heb niks veranderd.
D90 Adobe Bridge Error
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: D90 Adobe Bridge Error
Ik zou ook niet weten waar het aan ligt, maar ik gebruik altijd Fotolader, nagenoeg zonder problemen.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Fotolader? Wat is dat? Een speciaal programma?
Ben nu Nikon Transfer 1.30 voor mac aan het installeren, misschien helpt dat.... Wel balen, want Adobe Bridge werkt ontzettend goed en ik werk er al laaaang mee.
Ben nu Nikon Transfer 1.30 voor mac aan het installeren, misschien helpt dat.... Wel balen, want Adobe Bridge werkt ontzettend goed en ik werk er al laaaang mee.
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Fotolader of Image Capture; staat in je map Programma's of Applications. Wordt met het OS geïnstalleerd.
http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel vreemd, Adobe Bridge is nu de enige met dit probleem. Misschien CS4 maar aanschaffen binnenkort en kijken of er daar verbetering in zit.
Met Nikon Transfer werkt het prima nu, minder functioneel en minder intuïtief programma, maar het werkt tenminste.
Met Nikon Transfer werkt het prima nu, minder functioneel en minder intuïtief programma, maar het werkt tenminste.