snel op je teentjes getrapt. Als je verder kijkt in de topics zie je genoeg fotoos die verre van perfect zijn en waar allerhande tips en adviezen gegeven worden. Maar als je zelf je fotoos al te donker en te bewogen vindt dan zie ik het nut ook niet helemaal ervan in om ze hier neer te zetten. Dat je met een statief (en eventueel een klein tafelstatief voor op een muurtje/bankje kan ook heel goed, dat hoeft ook helemaal niet duur te zijn) wel scherpe fotoos in het donker krijgt dat weet iedereen denk ik welDaniel schreef: Wellicht om wat tips te krijgen om het een en ander te kunnen verbeteren. Aangezien sommige/velen hier veel ervaring hebben en wellicht verbeterpunten kunnen aandragen die herkennen waar het probleem zit.
Maar als dat een probleem is hier op het forum dan laat maar. Want op zulke opmerkingen zit ik helemaal niet te wachten. Of is het de bedoeling dat er op dit forum alleen perfecte foto's geplaatst worden door mensen die perfect zijn???
bah bah

Als je dezelfde fotoos nog eens maakt (dat is misschien wat lastig aangezien je vast niet elke dag in de efteling komt) en dat ze wel scherp zijn dan is iedereen vast bereid om zijn of haar mening of adviezen te geven. Dat kan uiteraard ook gewoon in je eigen tuin, op het balkon, etc. Als je dan gelijk met je sluitertijden en diafragma gaat spelen dan kom je zelf ook al een heel eind trouwens.