Joodse begraafplaats Oisterwijk
Re: Joodse begraafplaats Oisterwijk
Ik heb het ook over de foto's van Werner.Niet over de kwaliteit, daar weet ik te weinig vanaf, maar over het onderwerp. Het aspect respect schijnt al opgelost te zijn.
Begraafplaatsen kunnen volgens mij een magnifiek onderwerp zijn om het verleden te tonen. Fotographisch.
George
Begraafplaatsen kunnen volgens mij een magnifiek onderwerp zijn om het verleden te tonen. Fotographisch.
George
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Prima keuze, mooie bewerking = fraaie foto's.Werner schreef:De foto's zijn bewust donker gehouden, is mijn smaak.
- Marc
- Forumlid
- Contacteer:
Nette serie...
Ik vind dat je de omzetting mooi en goed gedaan hebt, voor mij niet te donker.
Ik vind dat je de omzetting mooi en goed gedaan hebt, voor mij niet te donker.
- reebruine ogen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
indrukwekkend werner, juist ook vanwege de "kleur". wist niet dat dit zo vlakbij te zien is, zo zie ja maar dat je lang niet altijd ver weg hoeft te gaan om mooie dingen te zien.
groeten, marielle
groeten, marielle
leer zien wat er wel goed is
en vooral:GENIET
Marielle
en vooral:GENIET
Marielle
Het gezegde is: 'al doende leert men' of 'oefening baart kunst' en dat gaat zeker bij jou op. De bewerking die je loslaat op je foto's wordt per keer beter en doordachter als ik ze goed bekijk. Ook qua opname (het "rauwe" werk) gaat je steeds beter af. Leuk om die progressie zo te zien.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Frans Keijzers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Goeie platen Werner.
Groet, Frans
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Kreeg van Snieklaas een enceclo.....eclon.....onclence....eeeuhh boekje over Tilburg. Stond deze in als zijnde Joodse begraafplaats Tilburg....reebruine ogen schreef:indrukwekkend werner, juist ook vanwege de "kleur". wist niet dat dit zo vlakbij te zien is, zo zie ja maar dat je lang niet altijd ver weg hoeft te gaan om mooie dingen te zien.
groeten, marielle

Nog dank voor jullie reacties....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zet er nog even een kleurenversie bij voor diegene die zwart-wit niet zo mooi vinden.....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fotomarius
- Forumlid
Wat ik zie is eigenlijk een registratie van een groep grafstenen die een drukbeeld weergeven…
Wat meer details zou mijn voorkeur zijn…
De kleuren van de kleurenversie vind ik niet mooi, voor mij gevoel niet realistisch…
‘K zou van de zomer nog eens terug gaan (met toestemming) en dan gewoon via de normale weg de ingang, en maak eens wat meer sfeer details…
Wat meer details zou mijn voorkeur zijn…
De kleuren van de kleurenversie vind ik niet mooi, voor mij gevoel niet realistisch…
‘K zou van de zomer nog eens terug gaan (met toestemming) en dan gewoon via de normale weg de ingang, en maak eens wat meer sfeer details…
Met groet, Marius...