Leusden (NL), bouw ecoduct bij de Leusderhei

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Frederix

Leusden (NL), bouw ecoduct bij de Leusderhei

Bericht door Frederix » do dec 11 2008 8:15 pm

Nu ik veel plezier beleef aan mijn Rolleicord Vb, zou dit wel eens een van de laatste films zijn die ik in mijn Agfa click heb gedaan. Over de Doornscheweg in Leusden, wordt tussen de Leusderhei en De Treek een ecoduct gebouwd. Op een zonnige dat met fraaie wolkenluchten heb ik met een kleine serie foto's een impressie willen geven van dát moment.

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Afbeelding
Foto 4
Laatst gewijzigd door Frederix op vr dec 12 2008 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Leusden (NL), bouw ecoduct bij de Leusderhei

Bericht door ALE » do dec 11 2008 9:05 pm

Dat is onacceptabel wat die click betreft :mrgreen: Ziet er weer goed uit Fred.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Frederix

Bericht door Frederix » vr dec 12 2008 6:19 am

ALE schreef:Dat is onacceptabel wat die click betreft :mrgreen:
Wat? Dat ie met pensioen gaat? Heeft ie wel wel verdiend, hij heeft mij aan de 6x6 geholpen. :lol:

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » vr dec 12 2008 8:27 am

Dus dit zijn afscheidsfoto's??? Heel waardig... :D Mooie composities weer en erg mooi het licht gepakt. Ondanks het beton toch erg groene foto's. Past heel goed bij het onderwerp....

Marinus84

Bericht door Marinus84 » vr dec 12 2008 9:38 am

Foto #4 vind ik het mooist, het lijnenspel en de kleur van de lucht. Wel vind ik dat de niet-rechte lijn onderin beeld wat rechter getrokken kan, ik ga ervanuit dat dat in het echt ook zo is. Omdat de foto veel rechte lijnen heeft, denk ik dat het mooi staat als die specifieke lijn ook recht is.

De foto met de bomen en in de wat verdere verte het viaduct vind ik ook erg mooi. De natuur tegen de constante opmars van de mens?

Frederix

Bericht door Frederix » vr dec 12 2008 1:07 pm

Marinus84 schreef:Foto #4 vind ik het mooist, het lijnenspel en de kleur van de lucht. Wel vind ik dat de niet-rechte lijn onderin beeld wat rechter getrokken kan, ik ga ervanuit dat dat in het echt ook zo is. Omdat de foto veel rechte lijnen heeft, denk ik dat het mooi staat als die specifieke lijn ook recht is.
Geloof het of niet, die lijn is gewoon zo krom. De stortnaad in de beton (er vlak) boven is recht, de onderzijde van de beton is niet recht, zie ook foto 2.

Marinus84 schreef: De foto met de bomen en in de wat verdere verte het viaduct vind ik ook erg mooi. De natuur tegen de constante opmars van de mens?
Tsja, het is maar net wat je erin ziet . . . . . .
Het ging mij puur om de tegenstelling tussen strakke vorm van het ecoduct in contrast met de "natuurlijke omgeving".

Marinus84

Bericht door Marinus84 » vr dec 12 2008 2:17 pm

Frederix schreef:
Marinus84 schreef:Foto #4 vind ik het mooist, het lijnenspel en de kleur van de lucht. Wel vind ik dat de niet-rechte lijn onderin beeld wat rechter getrokken kan, ik ga ervanuit dat dat in het echt ook zo is. Omdat de foto veel rechte lijnen heeft, denk ik dat het mooi staat als die specifieke lijn ook recht is.
Geloof het of niet, die lijn is gewoon zo krom. De stortnaad in de beton (er vlak) boven is recht, de onderzijde van de beton is niet recht, zie ook foto 2.
Oh, dat had ik niet kunnen zien. Verder is het een prima foto hoor! Viaducten lenen zich goed voor fotografie.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”