Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4
Wat? Dat ie met pensioen gaat? Heeft ie wel wel verdiend, hij heeft mij aan de 6x6 geholpen.ALE schreef:Dat is onacceptabel wat die click betreft :mrgreen:
Geloof het of niet, die lijn is gewoon zo krom. De stortnaad in de beton (er vlak) boven is recht, de onderzijde van de beton is niet recht, zie ook foto 2.Marinus84 schreef:Foto #4 vind ik het mooist, het lijnenspel en de kleur van de lucht. Wel vind ik dat de niet-rechte lijn onderin beeld wat rechter getrokken kan, ik ga ervanuit dat dat in het echt ook zo is. Omdat de foto veel rechte lijnen heeft, denk ik dat het mooi staat als die specifieke lijn ook recht is.
Tsja, het is maar net wat je erin ziet . . . . . .Marinus84 schreef: De foto met de bomen en in de wat verdere verte het viaduct vind ik ook erg mooi. De natuur tegen de constante opmars van de mens?
Oh, dat had ik niet kunnen zien. Verder is het een prima foto hoor! Viaducten lenen zich goed voor fotografie.Frederix schreef:Geloof het of niet, die lijn is gewoon zo krom. De stortnaad in de beton (er vlak) boven is recht, de onderzijde van de beton is niet recht, zie ook foto 2.Marinus84 schreef:Foto #4 vind ik het mooist, het lijnenspel en de kleur van de lucht. Wel vind ik dat de niet-rechte lijn onderin beeld wat rechter getrokken kan, ik ga ervanuit dat dat in het echt ook zo is. Omdat de foto veel rechte lijnen heeft, denk ik dat het mooi staat als die specifieke lijn ook recht is.