Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Na het voorprogramma "Hit Me TV" was Krezip aan de beurt. Vrij gemengd publiek, van jong tot oud.
Het was een leuk sfeertje en ondanks haar zwangershap ging Jaqueline behoorlijk los.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
*UPDATE*
7.
8.
9.
10.
11.
Laatst gewijzigd door Dennis71 op do dec 18 2008 6:07 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon http://www.franskeijzers.com
Bedankt voor de reacties
Het is jammer dat je met concerten alleen de eerste drie nummers mag fotograferen, anders heb je wat meer variatie in expressie en kleding.
Mooi Dennis, erg mooi zelfs, nr. 4 is degene de me het meeste aanspreekt. Jammer van de make-up van Jaqueline, staat ze voor geen meter, ik zie ze liever puur zoals in het begin van Krezip.......
@Kees,
Ik plaats de foto's niet alleen maar om positieve reacties te ontvangen. ik wil graag verder leren dus kom op met je punten van kritiek
Graag hoor ik wat er beter kan want het bestaat niet dat ze perfect zijn.