Net even de 7 pagina's bekeken, met een woord GEWELDIG!!!!!
Wat een pracht platen komen er voorbij.
Als er nog eens een soort gelijk uitstapje wordt georganiseerd, heb ik mezelf bij deze alvast aangemeld

Groet,
Dick
(Als 't effe kan, dezelfde avond :mrgreen: )D-90s schreef:Ben zeer onder de indruk van de geweldige resultaten. Het was ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig en gaaf. Nog een keer?????????a90 schreef:Ben ik eens een weekend weg, komt dit voorbij![]()
Geweldige platen mannen, ik kan niet anders zeggen.
Ik ga nog even van voor af aan beginnen, nog een keer kijken
EN ER WAREN TROUWENS OOK 2 VROUWEN BIJ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wij gaan zo ook nog wat posten.
Groetjes Monique
De trap heb je er wel erg fraai opgezet...absoluut niets mis mee. Omzetting is ook erg geslaagd.Werner schreef:
erg mooie composities allemaal, merk dat ik er nog lang niet zo'n kijk op heb........probeer er nog een paar.
en nog een trap die ik nog niet voorbij heb zien komen...
Handig die E en M in de foto, want exif staat er nog steeds niet in.D-90s schreef:ik had beloofd gisteravond foto's te posten..... bij deze....
![]()
:mrgreen: :mrgreen:Marco Handgraaf schreef:Handig die E en M in de foto, want exif staat er nog steeds niet in.D-90s schreef:ik had beloofd gisteravond foto's te posten..... bij deze....
![]()
Nu kunnen de kenners tenminste zien wat er uit de D80 en de D90 is gekomen, tenzij er stiekum gewisseld wordt :mrgreen: