Heb een D70s.
Is het mogelijk om in de A stand de invulflits te forceren bij tegenlicht opnames??
Het overkomt me regelmatig bij tegenlicht dat het onderwerp dan donker blijft om dat de D70s beslist dat flitsen dan niet nodig is.
Het flitsknopje met draaiknp geeft geen optie om dan geforceerd te flitsen klopt dat??
Wat is het alternatief dan? (behalve een externe flitser)
Misschien toch een andere stand proberen?? Wie helpt me verder.
D70s geforceerd invulflitsen hoe?
Re: D70s geforceerd invulflitsen hoe?
De gebruiksaanwijzing kan je zeker helpen, pagina's 97 en 98.
En welkom op het forum, jezelf even voorstellen kan hier
Succes ermee !
En welkom op het forum, jezelf even voorstellen kan hier
Succes ermee !
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Daar staat vast iets uitgelegd over "rear" en "slow". Ik heb de handleiding van de D70s namelijk niet...Marco Handgraaf schreef:De gebruiksaanwijzing kan je zeker helpen, pagina's 97 en 98.

De gehele bediening van de ingebouwde flitser.Patrick schreef: Daar staat vast iets uitgelegd over "rear" en "slow". Ik heb de handleiding van de D70s namelijk niet...
Ik heb het PDF'je nog op m'n PC staan

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Dan moet ik jou maar bij de moderators van deze sectie indelen.. of heb je die van de D80 en D90 niet op je PC?Marco Handgraaf schreef:De gehele bediening van de ingebouwde flitser.Patrick schreef: Daar staat vast iets uitgelegd over "rear" en "slow". Ik heb de handleiding van de D70s namelijk niet...
Ik heb het PDF'je nog op m'n PC staan

Ik neem aan dat de vraag van de TS hiermee beantwoord is?
Nee die heb ik niet, maar de Nikon site wel.Patrick schreef: Dan moet ik jou maar bij de moderators van deze sectie indelen.. of heb je die van de D80 en D90 niet op je PC?![]()
Wat betreft de mods, Ronald doet het prima toch ?
Wat dacht je van een RTFM sticky bovenin de camera rubrieken ?

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Voordat we hier helemaal off-topic gaan. Retep (ongetwijfeld Peter in het normale leven), ik neem aan dat de verwijzing naar "rear" en "slow" en de pagina's in de handleiding die Marco je meldde voldoende zijn. Ik sluit dit draadje. Als je toch nog vragen hebt, stuur me dan even een PB, en dan open ik 'm weer...