D700 maandagochtendexemplaar?
- nikonlover
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: D700 maandagochtendexemplaar?
Ik kan je ook niet helpen ,ik ben sowieso stokdoof, dus ik hoop dat de mijne het gewooon doet
facebook olga van vredendaal
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510
D 700 24/70/2,8 -50 mm 1,4 D -70/210 4,0 -180 mm 2,8 105 mm 2,8 SB 600 D 200 18/200 mm nikon J 1 coolpix P 510
Misschien kunnen honden en katten het geluid wel horen. Dus mocht je zo'n huisdier hebben, probeer dan je stofreiniging eens uit
met het beestje in de buurt.
met het beestje in de buurt.

- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
@Veneboer
Nee ikzelf heb (nog) geen D700.
Overigens vertel je wel dat je Nikon Service hebt gebeld, maar nog steeds geen bevestiging of je die sensorreiniging met afgenomen lens hebt geprobeerd en dan bij de open objectiefmond luisteren of je iets hoort.
@rbfoto.nl
Uiteraard bedoel ik garantie als de hele mechaniek van de sensorreiniging niet zou werken.
Overigens vertel je wel dat je Nikon Service hebt gebeld, maar nog steeds geen bevestiging of je die sensorreiniging met afgenomen lens hebt geprobeerd en dan bij de open objectiefmond luisteren of je iets hoort.
@rbfoto.nl
Uiteraard bedoel ik garantie als de hele mechaniek van de sensorreiniging niet zou werken.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Niets te horen.... (Mijn echtgenote vroeg of alles wel helemaal goed met me was toen ze me bezig zag...)Léon Obers schreef:@Veneboer
@rbfoto.nl
Heb vanmiddag nog even contact gehad met Cameranu. Zij hebben de proef op de som genomen en gekeken of zij met een exemplaar uit de winkel (nieuw) iets konden horen. Vervolgens hebben een aantal collega's geluisterd en niemand kon iets horen... Ik ben zeer onder de indruk van de klantvriendelijkheid van Cameranu en ga er nu toch zeker vanuit dat er niets loos is. Ik ga er nu vanuit dat het gewoon niet te horen is.
Nogmaals iedereen bedankt voor de tips en hulp!

Topic kan dicht wat mij betreft.