Ik zelf heb een zwak voor vuurwerk, vind het gewoon erg gaaf!! Ben daarom ook op 13 december naar de vuurwerkshow hier in de buurt geweest. Tijdens deze show streden teams tegen elkaar, zij mochten voor max. €400,- een show maken van consumentenvuurwerk. maar liefst 12 teams streden om de welbekende eerste plek! Deze avond werd afgelsoten door een mooie proffessionle show!
Ik heb mijn D80 in de zomer gekocht, maar echt veel foto's heb ik nog niet gemaakt, dus was dit een mooie combinatie...vuurwerk en foto's!!!
Deel 1 bestaat uit de consumentenvuurwerkshows en deel 2 is de proffessionele afsluiting. Dit was overigens een stuk moeilijk, aangezien ik niet voldoende groothoek had en dit vuurwerk toch een stukje sneller is als het consumentenvuurwerk...maar ondanks dat zitten er toch leuke plaatjes tussen.
Hier een kleine seceltie!.......
Deel 1
1.
Ik weet het, de maan staat achter het vuurwerk... vind het ook erg jammer. Maar dit was de allereerste foto, wat dat betreft is het geen slechte plaat al zeg ik het zelf.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
Deel 2: Proffessionele afsluiting...
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
Dit zijn de betere foto's van de avond..helaas kwam ik regelmatig groothoek te kort, want dat vuurwerk kan soms aardig dichtbij komen. Maar persoonlijk vind ik het geen slecht resultaat, vooral niet omdat dit de allereerste keer was dat ik vuurwerk op de digitale plaat heb gezet!!
Bovenstaande en nog meer foto's zijn op groter formaat hier te bekijken ---> http://picasaweb.google.com/Wernertjuh/ZenaTrophy2008#
-- Zet gerust jullie 2008-2009 vuurwerkfoto's in dit draadje erbij!! --