Merkwaardige fout in Capture NX2
Onder Microsoft Vista Premium (64 bit) ontstaat bij het installeren van de update 2.1.1 een merkwaardige fout. Reeds goed werkend is 2.1.0 al aanwezig op de computer.
Er verschijnt een melding van:
Er is een netwerk fout opgetreden bij het lezen van bestand
C:\Users\Gerrit\AppData\Local\Temp\_is2B74\CaptureNXUpdater.msi
En de installatie wordt afgebroken.
Onder Google met de zoekterm (CaptureNXUpdater.msi) is wel wat informatie te vinden, maar dat is in het Italiaans. Voor mij een taal die ik niet beheers. Maar na vertalen via Google is het ook nog niet te volgen.
Iemand bekend met dit probleem?
Merkwaardige fout in Nikon Capture NX2
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Merkwaardige fout in Nikon Capture NX2
Die fout is bekend, zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 14&t=14432
Wat me opvalt is dat de drie die op het forum aangegeven hebben deze fout tegen te komen allemaal met Vista 64 werken.
Wat me opvalt is dat de drie die op het forum aangegeven hebben deze fout tegen te komen allemaal met Vista 64 werken.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Dan deze fout maar even doorgeven aan Nikon.Roelof schreef:Die fout is bekend, zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 14&t=14432

- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Heb ik al gedaan, 't zou opgenomen worden met het ontwikkelteam van Nikon.
Zodra daar reactie op kwam zou er weer contact opgenomen worden met mij. Maar gezien het feit dat mij alvast de beste wensen werden gedaan, denk ik niet dat Maerlant verwacht dat hij daar dit jaar nog respons op kreeg.
Als er nu een hele stapel klachten komt dan doen ze er misschien nog iets aan voor de kerst.
Dus iedereen even bij Nikon aan de bel trekken.
Zodra daar reactie op kwam zou er weer contact opgenomen worden met mij. Maar gezien het feit dat mij alvast de beste wensen werden gedaan, denk ik niet dat Maerlant verwacht dat hij daar dit jaar nog respons op kreeg.

Als er nu een hele stapel klachten komt dan doen ze er misschien nog iets aan voor de kerst.

Dus iedereen even bij Nikon aan de bel trekken.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- MartijnM
- Clublid
Yep, hier dezelfde foutmeling (Vista Ultimate x64), ik heb de update maar laten zitten...Roelof schreef:Die fout is bekend, zie http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 14&t=14432
Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...