Img knopje gebruiken en daar het volledige adres van je foto tussenplakken. (even met rechts op de foto klikken voor eigenschappen)
Ziet er op de foto's erg goed, dat Blurb boek.
Wel jammer dat Paypal betalingen niet mogelijk zijn.
groet,
Marco
Inmiddels is het (dankzij de zoekfunktie op dit forum....Marco Handgraaf schreef:Alstublieft Hans.
Img knopje gebruiken en daar het volledige adres van je foto tussenplakken. (even met rechts op de foto klikken voor eigenschappen)
groet,
Marco
HH nikon schreef:Inmiddels is het (dankzij de zoekfunktie op dit forum....Marco Handgraaf schreef:Alstublieft Hans.
groet,
Marco) al gelukt.
Ik had de foto's op Picasa geplaatst en de komplete link van daar gebruikt. Ben er nu achter gekomen dat er vervolgens nog het e.e.a. uit die link verwijdert moet worden.
Hoi.D. Haaksma schreef:Beste Blurbers,
Ik ben er vanmiddag wat mee aan het klooien gegaan en tot nu toe best wel content met wat Blurb biedt.
Ik mis eigenlijk de mogelijkheid om een kleur uit de foto zelf die je plaats, of een foto zelf als achtergrond voor foto's te gebruiken.
Ontbreekt dat of heb ik die mogelijkheid gemist.
@ HH NIKONHH nikon schreef:Inmiddels is het (dankzij de zoekfunktie op dit forum....Marco Handgraaf schreef:Alstublieft Hans.
groet,
Marco) al gelukt.
Ik had de foto's op Picasa geplaatst en de komplete link van daar gebruikt. Ben er nu achter gekomen dat er vervolgens nog het e.e.a. uit die link verwijdert moet worden.