Hong-Sien
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Re: Hong-Sien
Je hebt PB 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
- Scorpio_King
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kijk via eBay heel goed uit als je geheugenkaartjes aanschaft, er zit veel imitatie tussen die langzamer zijn dan volgens de originele fabrikant is opgegeven.
Hong Sien is trouwens gewoon iemand die in Singapore woont en fotoapparatuur verkoopt en verzend naar Nederland. Of het de moeite is voor een geheugenkaartje moet je maar via de mail aan hem vragen, zie de link van Breznef.
Hong Sien is trouwens gewoon iemand die in Singapore woont en fotoapparatuur verkoopt en verzend naar Nederland. Of het de moeite is voor een geheugenkaartje moet je maar via de mail aan hem vragen, zie de link van Breznef.
// een hoop gouden dozen
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Nooit nooit nooit via E-bay kaartjes bestellen.
Behalve bij zeer goed te boek staande sellers, en dan nog is het oppassen geblazen.
Ze hebben mij ook willen belazeren. Een zogenaamde Extreme IV. 100% garantie dat het een origineel en echt was.
Dat ding thuis gekregen, in de test gegooid, was het nog langzamer dan een Extreme III.
Tja kreeg mijn centen wel terug na tussenkomst E-bay, maar dat ding moest weer geregistreerd terug....
Was ik toch nog €6.50 kwijt. Dat is veel geld voor helemaal niets....
Hong Sien moet je gewoon ff mailtje sturen, hij reageert super snel en handelt zijn zaakjes keurig af.
Behalve bij zeer goed te boek staande sellers, en dan nog is het oppassen geblazen.
Ze hebben mij ook willen belazeren. Een zogenaamde Extreme IV. 100% garantie dat het een origineel en echt was.
Dat ding thuis gekregen, in de test gegooid, was het nog langzamer dan een Extreme III.
Tja kreeg mijn centen wel terug na tussenkomst E-bay, maar dat ding moest weer geregistreerd terug....
Was ik toch nog €6.50 kwijt. Dat is veel geld voor helemaal niets....
Hong Sien moet je gewoon ff mailtje sturen, hij reageert super snel en handelt zijn zaakjes keurig af.
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Handelen met Hong-Sien gaat heel goed.
Inderdaad een mailtje sturen en je hebt snel een reactie.
Heb er zelf ook wat besteld en de afhandeling gaat zeer goed.
Inderdaad een mailtje sturen en je hebt snel een reactie.
Heb er zelf ook wat besteld en de afhandeling gaat zeer goed.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.