Cameranu.nl in Urk! Ook mijn favoriet. Hebben bijna altijd alles op voorraad, weten waar ze het over hebben en zijn graag bereid naar een oplossing te zoeken als er iets is. Is voor mij ook bijna een uur rijden naar Urk en in de middle of nowhere maar ik heb het er graag voor over. Heb daar ook eens na 10 dagen een tokina fish-eye geruild voor de originele Nikon en dat ging zonder problemen! Geen bijtaling en er werd alle tijd genomen om me te helpen.Vrouwenhof schreef:Tsja, ik ben er ook vaste klant, heb er al héél veel geld achtergelaten. Mijn verhaal is vrijwel gelijk, had er de 12-24 gekocht en kreeg toch spijt. Gebeld, kom maar langs. Ok, ik moet daarvoor een uur rijden, maar dat had ik er voor over.
Wilde de (veel duurdere-) 14-24 in de plaats kopen. Was dan ook verre van gelukkig dat ze bij mij niét coulant wilden zijn en er €250.- minder voor terugkreeg dan 14 dagen ervoor.
De reden "je kunt op de vatting zien dat ie op de camera is geweest'. Logisch, ik moet 'm er wel op zetten om te proberen. Voelde me echt ongemakkelijk en als een kleuter afgescheept. Gelukkig is CameraNu er ook nog om mijn geld achter te laten
Albert
Kamera Express
Re: Kamera Express
Verzenden van objectieven
Aangezien er al een topic is over Kamera Express zal ik mijn vraag hierin stellen.
Gezien een gunstige prijs van een lichtsterke telelens bij Kamera-Express wil ik deze via hen aanschaffen.
Aangezien ik toch wat km's van het afhaalpunt woon, wil ik de lens laten verzenden.
Heeft iemand ervaringen met verzendingen van lenzen vanuit Kamera-Express?
Goed verpakt, geen breuken of ander onheil??!!
Graag reacties op het gebied van pakketverzendingen!
Aangezien er al een topic is over Kamera Express zal ik mijn vraag hierin stellen.
Gezien een gunstige prijs van een lichtsterke telelens bij Kamera-Express wil ik deze via hen aanschaffen.
Aangezien ik toch wat km's van het afhaalpunt woon, wil ik de lens laten verzenden.
Graag reacties op het gebied van pakketverzendingen!
Alles wat ik bij KE heb gekocht, ook lenzen, was uitstekend verpakt. Over de service heb ik overigens ook nooit te klagen gehad.
De enige lens die ik ooit elders had gekocht (Pixmania) lag te rollen in een overdoos, zonder verder verpakkingsmateriaal als schuim o.i.d. Dat is trouwens 'normaal' bij Pixmania, volgens andere klanten.
Hans
De enige lens die ik ooit elders had gekocht (Pixmania) lag te rollen in een overdoos, zonder verder verpakkingsmateriaal als schuim o.i.d. Dat is trouwens 'normaal' bij Pixmania, volgens andere klanten.
Hans
Ik ben vier keer geweest voor een aankoop bij Kamera Express. Ik heb er geen negatieve ervaringen mee.
De eerste twee keer was op het vorige adres.
De derde keer, toen ik voor het eerst bij hun huidige pand kwam, keek ik er wel wat van op, hoe de winkel veranderd was! Je moest toen een nummertje trekken. Dat kwam wat lopende-band-achtig op mij over. Maar eigenlijk is het wel een goed systeem: je weet goed waar je aan toe bent, of je nog lang of kort moet wachten, en je weet ook zeker dat je aan de beurt komt. Als er nog veel wachtenden voor je zijn, ga je gewoon wat rondkijken in de winkel. Dat scheelt verveling.
De eerste twee keer was op het vorige adres.
De derde keer, toen ik voor het eerst bij hun huidige pand kwam, keek ik er wel wat van op, hoe de winkel veranderd was! Je moest toen een nummertje trekken. Dat kwam wat lopende-band-achtig op mij over. Maar eigenlijk is het wel een goed systeem: je weet goed waar je aan toe bent, of je nog lang of kort moet wachten, en je weet ook zeker dat je aan de beurt komt. Als er nog veel wachtenden voor je zijn, ga je gewoon wat rondkijken in de winkel. Dat scheelt verveling.
Ik koop al jaren mijn spullen bij Kamera Express. Ik heb er geen negatieve ervaringen mee. Eerder vele positieven!
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Nooit problemen daarmee gehad. Is de verpakking beschadigd bij aflevering zou ik een pakket overigens niet aannemen, gaat het onder de verantwoordelijkheid van de verzender gewoon weer terug. Die moeten het dan maar uitzoeken, of het door tante post komt of door een slechte verpakking van de verzender zelf en of de inhoud daarmee beschadigd is.T-P schreef:Verzenden van objectieven
In een dergelijke situatie bel je dat je een pakket om een beschadiging hebt geweigerd, krijg je een nieuw pakket toegestuurd.
Vriendelijke groet, Léon Obers
- Marceld
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Meerdere keren besteld en nog geen problemen ondervonden.
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
Urban exploring sinds 2008
Flickr[/size]
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ook veel gekocht bij KE.
Mooie zaak, veel op voorraad, maar op 1 of andere manier voel ik me er geen "klant".
Mja, tis niet zover hier vandaan, dus makkelijk.
Mooie zaak, veel op voorraad, maar op 1 of andere manier voel ik me er geen "klant".
Door de balie als in een postkantoor, krijg je inderdaad dat gevoel. Bestelling plaatsen, op laten halen uit het magazijn en doorlopen naar de kassa.Brenzef schreef:Ook veel gekocht bij KE.
Het noodzakelijke nummertje trekken versterkt het nog wat meer.
Wel een leuke zaak om gewoon rond te kijken op bijvoorbeeld de tassenzolder, om daarna met verhoging (NAS) weer naar buiten te lopen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me soms ook ongemakkelijk daar voel.
Lopen ook een paar snelle jongens met een snelle babbel rond, ze praten daar
soms zo makkelijke over honderde euro's of die dingen geen enkele waarde hebben
Maar er lopen ook een paar fijne verkopers rond,waar ik graag door geholpen wordt.
groetjes nikonshooter
Lopen ook een paar snelle jongens met een snelle babbel rond, ze praten daar
soms zo makkelijke over honderde euro's of die dingen geen enkele waarde hebben
Maar er lopen ook een paar fijne verkopers rond,waar ik graag door geholpen wordt.
groetjes nikonshooter
Tja,ik denk dat je bij iedere fotozaak positieve en negatieve reacties kunt verwachten.
Vooral in drukke tijden als er weer eens een paar hulpjes ingeschakeld zijn.
En die arrogantie van de ervaren ''topverkopers'' die je als een klein kind behandelen is ook niet alles.
En liegen doen ze allemaal.
Kocht gisteren een Nieuwe D3 met wat lensen en toebehoren bij City foto Eindhoven.
Na zij greep in de vitrine kreeg hij de vraag van mij of dat het een Demo was.
Nee mijnheer ,natuurlijk niet was zijn antwoord,want dan stond ie hier niet maar in de andere vitrine.
Ik kwam er thuis achter dat er toch ruim 60 klics mee gemaakt waren.
Is niet erg hoor,maar er werd wel hierover gelogen.
Ach,ze zijn allemaal met dezelfde saus overgoten denk ik.
En die arrogantie van de ervaren ''topverkopers'' die je als een klein kind behandelen is ook niet alles.
Kocht gisteren een Nieuwe D3 met wat lensen en toebehoren bij City foto Eindhoven.
Nee mijnheer ,natuurlijk niet was zijn antwoord,want dan stond ie hier niet maar in de andere vitrine.
boekie
- Brenzef
- Forumlid
das lullig idd.
Al denk ik niet dat alle verkopers liegen.
Al denk ik niet dat alle verkopers liegen.
- Jasiu
- Forumlid
- Contacteer:
Heej Edwin, waarom niet even bij Camex langs geweest??Edwin schreef:Tja,ik denk dat je bij iedere fotozaak positieve en negatieve reacties kunt verwachten.
Daar heb ik ruime positieve ervaring mee.
gr. J@siu !!!
Mijn kamera is door mijn vrouw gekocht bij een fotozaak in Best, klein zaakje en goede service. Mijn adres om de kamera schoon te laten maken.
Bij KE regelmatig langs geweest en alle informatie gekregen die ik wou hebben zonder ook maar iets te kopen. Spullen die ik daar gekocht heb of via internet werden altijd netjes afgeleverd. Een keer een verkeerde zonnekap mee gekregen, deze werd zonder problemen gewisseld en voorzien van de nodige excuses. Kortom voor zo'n massaal bedrijf goede bediening en service.
Vorig jaar gebruikte lens en rugzak gekocht bij Konijnenberg in Belgie aangezien dat voor mij dichterbij is. Niet zo grote vestiging maar geweldig geduldig en eerlijk personeel. Een echte aanrader, hij is wel 1% duurder maar daarvoor krijg je wel 1 jaar langer garantie. Ligt niet aan de zaak maar aan de belgische wet. Binnenkort wil ik een keer naar de nederlandse vestiging gaan, via een vriend heb ik gehoord dat daar het personeel ook zeer behulpzaam en kundig is. Ook al is het druk hebben ze de tijd voor je zowel is Belgie als in Nederland heb ik begrepen.
Je bemt natuurlijk altijd afhankelijk van wie je helpt. Is het een starter of heeft de persoon toevallig een rotdag of ruzie gehad met zijn partner, dat is het leuke van mensen het speelt allemaal mee.
Bij KE regelmatig langs geweest en alle informatie gekregen die ik wou hebben zonder ook maar iets te kopen. Spullen die ik daar gekocht heb of via internet werden altijd netjes afgeleverd. Een keer een verkeerde zonnekap mee gekregen, deze werd zonder problemen gewisseld en voorzien van de nodige excuses. Kortom voor zo'n massaal bedrijf goede bediening en service.
Vorig jaar gebruikte lens en rugzak gekocht bij Konijnenberg in Belgie aangezien dat voor mij dichterbij is. Niet zo grote vestiging maar geweldig geduldig en eerlijk personeel. Een echte aanrader, hij is wel 1% duurder maar daarvoor krijg je wel 1 jaar langer garantie. Ligt niet aan de zaak maar aan de belgische wet. Binnenkort wil ik een keer naar de nederlandse vestiging gaan, via een vriend heb ik gehoord dat daar het personeel ook zeer behulpzaam en kundig is. Ook al is het druk hebben ze de tijd voor je zowel is Belgie als in Nederland heb ik begrepen.
Je bemt natuurlijk altijd afhankelijk van wie je helpt. Is het een starter of heeft de persoon toevallig een rotdag of ruzie gehad met zijn partner, dat is het leuke van mensen het speelt allemaal mee.
-
- Forumlid
tja wel of niet klantvriendelijk je kijkt toch in je knip zeker met grote aankopen , heb bij KE geen slechte ervaring.
en bij cameratools zal de service ook wel goed zijn , maar als ik kijk naar bv. lenzen in het top segment omdat dat bij mij momenteel aan de orde is vind ik bij cameratools de koffie wel erg duur betaalt.
http://www.cameratools.nl/SI30080056N-a ... Nikon.html?
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... oduct=2511
geef dit even als voorbeeld want ga toch voor een nikon
en bij cameratools zal de service ook wel goed zijn , maar als ik kijk naar bv. lenzen in het top segment omdat dat bij mij momenteel aan de orde is vind ik bij cameratools de koffie wel erg duur betaalt.
http://www.cameratools.nl/SI30080056N-a ... Nikon.html?
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... oduct=2511
geef dit even als voorbeeld want ga toch voor een nikon