Kon het niet laten om vandaag mijn nieuwe D700 uit te proberen met de Tokina 14-24... natuurlijk niet het ideale objectief maar wie niet probeert die heeft ook niks...
1

Lekker tegen de volle zon in op een verkeerd tijdstip.......
2

3

4

Klopt, ondankt dat het een D lens is en op een FX camera zit ben ik ook best wel tevreden over het resultaat..Ik kon de range van 18-24 mm zonder probleem gebruiken zonder dat ik last had van de bekende zwarte randen bij het gebruik van een D objectief op een fullframe. tja die lokatie....staat bij de map gegevens van picasa (leuke functionaliteitJos schreef:Maar je ziet dat die lens wel een goeie is. Mooie pl;aatjes evengoed. Waar genomen?
Jij zit erg warm.....bekend met de omgeving... Ik heb ze bij Wageningen geschoten. Het gebouw bij de landbouw universiteit op de weg richting Ede en de anderen spreken voor zich... :mrgreen:mikemix schreef:Zo te zien ergens in de buurt bij de Rijn....
Ziet er goed uitSnadaa schreef:Klopt, ondankt dat het een D lens is en op een FX camera zit ben ik ook best wel tevreden over het resultaat..Ik kon de range van 18-24 mm zonder probleem gebruiken zonder dat ik last had van de bekende zwarte randen bij het gebruik van een D objectief op een fullframe. tja die lokatie....staat bij de map gegevens van picasa (leuke functionaliteitJos schreef:Maar je ziet dat die lens wel een goeie is. Mooie pl;aatjes evengoed. Waar genomen?)
Heel klein beetje verscherpt...meer niet...chip54 schreef:Mooie foto's! Nog nabewerkt?
Ik zal ze er straks even bij zetten.....geen probleemMarco Handgraaf schreef:Ziet er goed uitSnadaa schreef:Klopt, ondankt dat het een D lens is en op een FX camera zit ben ik ook best wel tevreden over het resultaat..Ik kon de range van 18-24 mm zonder probleem gebruiken zonder dat ik last had van de bekende zwarte randen bij het gebruik van een D objectief op een fullframe. tja die lokatie....staat bij de map gegevens van picasa (leuke functionaliteitJos schreef:Maar je ziet dat die lens wel een goeie is. Mooie pl;aatjes evengoed. Waar genomen?)
Heb je ook voorbeelden op 16 en 17 mm met zwarte randen. Om aan te geven waar dit begint ?
Maar dan niet hier aub...... Je toont hier je foto's.Ik zal ze er straks even bij zetten.....geen probleem
Goede tip, gaan we straks doen...Mike-Nikon schreef:Maar dan niet hier aub...... Je toont hier je foto's.Ik zal ze er straks even bij zetten.....geen probleem
Als je voorbeelden wil laten zien van vignettering doe dat dan in een ander draadje.
Gebruik hiervoor bijvoorbeeld het vragen en tips onderdeel.
Alvast bedankt.
Zoals beloofd heb ik wat voorbeelden geplaatst, volg het draadje...Marco Handgraaf schreef:Ziet er goed uitSnadaa schreef:Klopt, ondankt dat het een D lens is en op een FX camera zit ben ik ook best wel tevreden over het resultaat..Ik kon de range van 18-24 mm zonder probleem gebruiken zonder dat ik last had van de bekende zwarte randen bij het gebruik van een D objectief op een fullframe. tja die lokatie....staat bij de map gegevens van picasa (leuke functionaliteitJos schreef:Maar je ziet dat die lens wel een goeie is. Mooie pl;aatjes evengoed. Waar genomen?)
Heb je ook voorbeelden op 16 en 17 mm met zwarte randen. Om aan te geven waar dit begint ?