Fotograferen van Corus vrijdag of zaterdag avond (26/27-12)
Re: Fotograferen van Corus vrijdag of zaterdag avond (26/27-12)
We zullen zien, ga als een Eskimo gekleed 

Hadden ze het maar gedaan dan had ik hiervan geweten. Ben er door omstandigheden niet zo vaak meer op het forum maar vanavond ben ik toevallig beschikbaar. Maar ik lees dit nu om tien over acht, helaas een beetje te laat om nog die kant op te gaanALE schreef:Als ik mij niet vergis werkt Remoss bij Corus. Hij heeft regelmatig hier foto's geschoten en ook hier gepost. Ik zou hem zowiezo een PB-tje sturen.

Jammer René, er is een grote Nikon fanfare onderweg naar Corus en deze wordt gedirigeerd door het crème de la crème.
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Was vergeten dat ik vanavond verplichtingen had. Moest zijn ts BoZ en Zeeland en had prachtig zicht op de antwerpense Haven. Mooie strakke luchten en zeer helder weer. Wel wat koud. Ik denk dat er vanavond mooie platen geschoten worden....
Jolanda
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Toch om vijf voor half negen in de auto gesprongen en richting sluisencomplex in IJmuiden gereden om daar de Nikonclub bij de kleine sluis tegen te komen. Weer een paar nieuwe gezichten leren kennen en een paar oude in levende lijve ontmoet. Het was koud maar gezellig 
Zo meteen eerst maar eens de score van de Corus foto's bekijken en zien of er iets mee te doen is. Laterrrrr

Zo meteen eerst maar eens de score van de Corus foto's bekijken en zien of er iets mee te doen is. Laterrrrr
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
BRRRR !!!
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
o men mijn voeten waren klompjes, was leuk om de aanwezigen in levende lijven te ontmoeten .
rgrds
peter
rgrds
peter
Hé mannen, terug van de expeditie. Giet er wat antivries in en dan wacht ik rustig op de foto's. Leuk dat je de heren nog hebt kunnen vinden René.
Cheers,
ALE
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Jeetje, ik kom een keer een dag niet op het forum... mis ik een fotoshoot op 10 minuten rijden van mijn huis!
Eerste resultaten zijn erg fraai heren. Ik heb ze echter wel even verhuisd naar de plaats waar ze horen: Foto presentaties. Daar verder dus...
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=14867

Eerste resultaten zijn erg fraai heren. Ik heb ze echter wel even verhuisd naar de plaats waar ze horen: Foto presentaties. Daar verder dus...
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=14867