De Dordsche Dom
1#
Spoorbrug
2#
Foto 3 kwam net de varende waterbus in beeld.
3#
De foto's zijn schuin vanaf de wal genomen als ik de horizon zogenaamd recht zou zetten zie je een scheve Dordsche Dom.Teun schreef:Mooi, alleen even wat horizonnen recht zetten.
Tja Cees, ook in deze kerk zit een raam mede door onze hand gemaakt.....chip54 schreef:Mooie prenten van een mooie stad!
Een drieluik in het koor Ciska....Geschilderd door Teun Hocks op ons atelier en door ons geplaatst....(google maar eens)Ciska schreef:Vind het schitterende foto's heel mooi
*pakt een kei... gooit het raam in... en kijkt heeeeeeeel onschuldig*
Welk raam Werner?
Hij staat ook in het echt scheef hoorGermay schreef:De foto's zijn schuin vanaf de wal genomen als ik de horizon zogenaamd recht zou zetten zie je een scheve Dordsche Dom.Teun schreef:Mooi, alleen even wat horizonnen recht zetten.
Dat weet ik,maar ik dacht dat dit in de loop der jaren, door het opvijzelen van de toren recht(er) is gezet.Of hij nu scheef of recht staat,het blijft een indrukwekkend bouwwerk.Bea schreef:Hij staat ook in het echt scheef hoorGermay schreef:De foto's zijn schuin vanaf de wal genomen als ik de horizon zogenaamd recht zou zetten zie je een scheve Dordsche Dom.Teun schreef:Mooi, alleen even wat horizonnen recht zetten.