Tip: 500D
Re: Tip: 500D
Pasemi schreef:http://cameralenzen-filters.centralpoint.nl/canon/2828a001aa/500d-77mm-close-up-lens/?ref=2
:mrgreen:
Die zijn volgens mij een ééntje vergeten...
Die zwemt nog in het water.

Je moet geen zwemmende eenden op het droge halen ...yoyo schreef:Die zwemt nog in het water.

Order- en betalingsbevestiging heb ik al ontvangen ...
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik heb ook een 500D
Gebruik hem op de 18-200.
Om onderweg toch ook close-upmogelijkheden te hebben.
Past mooi bij het 'travel-light' concept.
Gebruik hem op de 18-200.
Om onderweg toch ook close-upmogelijkheden te hebben.
Past mooi bij het 'travel-light' concept.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Net een mailtje gehad van Centralpoint, dat ze niet meer leverbaar zijn.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Had je een bestelling geplaatst en ook al betaald en daarvan bevestigingen gehad?gongon schreef:Net een mailtje gehad van Centralpoint, dat ze niet meer leverbaar zijn.
- gongon
- Clublid
Pasemi schreef:Had je een bestelling geplaatst en ook al betaald en daarvan bevestigingen gehad?gongon schreef:Net een mailtje gehad van Centralpoint, dat ze niet meer leverbaar zijn.
Nee, ik had geen bestelling geplaatst, toen ik zag dat hij niet meer op voorraad was heb ik een mailtje gestuurd zodat ze me zouden inlichten als hij weer op voorraad was. En toen kreeg ik een mailtje terug dat hij niet meer leverbaar was en ook niet meer op voorraad zou komen, heb net het mailtje nog even doorgelezen.
Groetjes Gonnie.
Onder mijn oorspronkelijke URL zit nu andere informatiegongon schreef:... toen ik zag dat hij niet meer op voorraad was ... En toen kreeg ik een mailtje terug dat hij niet meer leverbaar was en ook niet meer op voorraad zou komen ...

Dit is dezelfde, wel een ander artikelnummer, op dit moment nog wel 1 op voorraad, maar dan veel duurder

- gongon
- Clublid
Dat is wel een aardig prijsverschil.Pasemi schreef:Onder mijn oorspronkelijke URL zit nu andere informatiegongon schreef:... toen ik zag dat hij niet meer op voorraad was ... En toen kreeg ik een mailtje terug dat hij niet meer leverbaar was en ook niet meer op voorraad zou komen .... Het artikelnummer zal niet meer leverbaar zijn ... maar het produkt wel.
![]()
Dit is dezelfde, wel een ander artikelnummer, op dit moment nog wel 1 op voorraad, maar dan veel duurder: http://camera-kits.centralpoint.nl/cano ... 500d-77mm/
Groetjes Gonnie.
Dat is wat ik bedoelde met het ééntje vergeten... Die dingen zitten normaal gesproken boven de honderd euro. Ik dacht gelijk aan een typo.gongon schreef:Dat is wel een aardig prijsverschil.Pasemi schreef:Onder mijn oorspronkelijke URL zit nu andere informatiegongon schreef:... toen ik zag dat hij niet meer op voorraad was ... En toen kreeg ik een mailtje terug dat hij niet meer leverbaar was en ook niet meer op voorraad zou komen .... Het artikelnummer zal niet meer leverbaar zijn ... maar het produkt wel.
![]()
Dit is dezelfde, wel een ander artikelnummer, op dit moment nog wel 1 op voorraad, maar dan veel duurder: http://camera-kits.centralpoint.nl/cano ... 500d-77mm/
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 74#p225080