Jeroen
Er wordt gekeken of de camera bij de NPS is geregistreerd. Dus via een NPS lid een camera inleveren die niet op zijn naam is geregistreerd komt op mij wat vreemd over.jtimmer schreef:Ik had de camera in 1 dag weer terug.....wel via een NPS lid.
Degene waar ik hem van kocht was prof. Na aanschaf bleek de sluiter overleden en die is op zijn kosten vervangen.wil schreef:Er wordt gekeken of de camera bij de NPS is geregistreerd. Dus via een NPS lid een camera inleveren die niet op zijn naam is geregistreerd komt op mij wat vreemd over.jtimmer schreef:Ik had de camera in 1 dag weer terug.....wel via een NPS lid.
De keren dat ik een camera of lens bracht voor reparatie werd eerst gecontroleerd of het echt NPS geregisteerde apparaten waren.
Anders geen reparatie binnen 48 uur.
Dat is heel netjes opgelost.jtimmer schreef:Degene waar ik hem van kocht was prof. Na aanschaf bleek de sluiter overleden en die is op zijn kosten vervangen.wil schreef:Er wordt gekeken of de camera bij de NPS is geregistreerd. Dus via een NPS lid een camera inleveren die niet op zijn naam is geregistreerd komt op mij wat vreemd over.jtimmer schreef:Ik had de camera in 1 dag weer terug.....wel via een NPS lid.
De keren dat ik een camera of lens bracht voor reparatie werd eerst gecontroleerd of het echt NPS geregisteerde apparaten waren.
Anders geen reparatie binnen 48 uur.![]()
![]()
![]()
Jeroen
Ik vind wel dat ze je een beetje tegemoet kunnen komen, zoveel kliks had hij niet.Riemke schreef:Het is niet anders Gonnie. Met anderhalve week heb ik mijn D2X weer terug en het is beslist geen straf om nog wat langer daarmee te fotograferen, want het is een hele fijne camera.
Ik meen begrepen te hebben dat een nieuwe sluiter op €380 komtMike-Nikon schreef:Wat zijn de kosten Riemke ?
Best jammer dat Nikon geen water bij de wijn wil doen.
Als je sluiter zo snel defect is moet dat toch geen goede reclame zijn.
Troost je, bij "de buren" schijnt de 1D MkII er ook nogal eens last van te hebben.Riemke schreef: Vanmiddag begreep ik wel dat het euvel waar ik nu mee te maken heb vaker voorkomt bij de camera's uit de D2 serie![]()