Heb alles gewist en opnieuw geïnstalleerd, doet nu nog niets!

Ja, want Micr0$0ft heeft fotosjop geschreven, en die zijn nu eenmaal ruk!!!!!111Brenzef schreef:Geen virus, gewoon Windhoos Ruk software.
Sorry, kan het toch niet laten om te reageren. Ik werk met zowel Windows, Mac OSX als linux. Elk OS heeft zijn sterke en zwakke punten, maar daar mag wel wat objectiever mee omgegaan worden. Windows heeft misschien een iets minder veilige implementatie van bepaalde zaken, maar de meeste problemen onder Windows worden veroorzaakt door software van andere partijen. Een artikel in Macfan afgelopen zomer heeft nog laten zien dat Mac OSX op een aantal criciale punten veel onveiliger is dan Windows, het heeft alleen nog niet die naam omdat er geen virussen of exploits voor geschreven worden. De groep van Mac gebruikers is gewoon te klein voor virusschrijvers om er moeite in te steken.onno schreef:Photoshop is een prima pakket. Brenzef zal het onderliggende Windows hebben bedoeld. Daar heeft hij een punt. Windows is (veiligheids) technisch bekeken de mindere vergeleken met concurrerende besturingssystemen.
Oplossingsgericht... neem een Mac. (sorry, kan het niet laten)
Ik heb zitten kl...n ja je heb gelijk.Rogier schreef:Oftewel, het probleem zat in een plug-in of script dat je zelf hebt toegevoegd?reneo57 schreef:![]()
![]()
ik ben er uit via ctrl alt shift tegelijk indrukken kon ik een wijziging aan brengen Hij doet het weer.
![]()
![]()
Was niet zozeer richting jou bedoeld hoor, meer om richting een paar mensen aan te geven dat ze misschien wat snel waren met het OS de schuld gevenreneo57 schreef:Ik heb zitten kl...n ja je heb gelijk.
Ben ik helemaal met je eens, en een beetje bashen is op zijn tijd best leuk. Ik denk alleen dat je met goede voorlichting meer bereikt dan met bashen. Ik zie liever dat iemand voor een bepaald OS kiest vanwege de sterke eigenschappen, dan vanwege de zwakke kanten van een ander OS. Daarnaast was de TS met de opmerking van Brenzef gewoon echt geen stap verder geholpen.onno schreef:Veel PC gebruikers zijn zich niet bewust dat er wat wat te kiezen valt. Een wat kritischer opstelling bij de keuze van een nieuwe computer zou niet slecht zijn.