Moet ie weg, dan hoor ik het wel.
Nee, geen inbraak! Zou ik nooit doen. Door een hek geglipt en de deur was niet op slot...hans1956 schreef:Ja ik ben ook zeer gecharmeerd van de foto's, Marcel en Werner.
Kon je daar zomaar in of was het inbr.....???![]()
Fraai! Laat maar staan! Kun/wil je me aangeven wat/hoe je het precies gedaan hebt?Frederix schreef:Marceld schreef:
Door het contrast fors aan te pakken kun je de foto's meer Urbex-uitstraling geven. Hierbij een poging van mij:
Als je het niets vindt haal ik ze weer weg.
Ook fraai! Hoe heb je dat gedaan?Dennis71 schreef:Ik zou er denk ik zoiets van gemaakt hebben.
Marceld schreef:
Piza'smus schreef:
Ik vraag me af waar men de bovenste rij voor gebruikte. Aparte lichaamsdelen ofzo.
Mooie set platen.
Met dank aan Remoss : http://digital-photography-school.com/b ... otography/Marceld schreef:Ook fraai! Hoe heb je dat gedaan?Dennis71 schreef:Ik zou er denk ik zoiets van gemaakt hebben.
Het zou zomaar eens kunnen, ik zou het maar niet afvragen, de waarheid zou wel eens luguber kunnen zijn.mus schreef:Ik vraag me af waar men de bovenste rij voor gebruikte. Aparte lichaamsdelen ofzo.
Mooie set platen.
mikemix schreef:Het zou zomaar eens kunnen, ik zou het maar niet afvragen, de waarheid zou wel eens luguber kunnen zijn.mus schreef:Ik vraag me af waar men de bovenste rij voor gebruikte. Aparte lichaamsdelen ofzo.
Mooie set platen.
Ik weet wel dat in een mortuarium van een ziekenhuis ook ongeboren foetussen tijdelijk worden bewaard. Zodra men een 'klasje' (hoe heeft men dit kunnen verzinnen!) heeft, worden deze gecremeerd in een plaatselijk crematorium.mus schreef: Ik vraag me af waar men de bovenste rij voor gebruikte. Aparte lichaamsdelen ofzo.
Deze dienen inderdaad voor lichaamsdelen die bij het "versnijden" van een lichaam nog bewaard dienen te worden.mus schreef:Marceld schreef:
Ik vraag me af waar men de bovenste rij voor gebruikte. Aparte lichaamsdelen ofzo.
Mooie set platen.
ALE schreef:Ik heb totaal iets anders met je foto gedaan. Ik vermoed dat de kleurstelling dichter bij de realiteit komt. Vignettering is bewust aangebracht. Zie hieronder het resultaat. Indien je dit niet wil, gewoon zeggen en ik haal hem weg.