Spijkenisse | Wild Ducks | Nikkor 24-70mm F/2.8

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
AlwinSitton

Spijkenisse | Wild Ducks | Nikkor 24-70mm F/2.8

Bericht door AlwinSitton » di jan 06 2009 5:57 pm

Na twee weken ziek te zijn geweest ben ik vandaag maar weer eens even naar buiten gegaan met m'n D300. Ik dacht er eigenlijk wel wat meer te hebben, maar die waren allemaal bewogen of niet goed, dus maar twee platen dit keer:

Afbeelding

Afbeelding

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Spijkenisse | Wild Ducks | Nikkor 24-70mm F/2.8

Bericht door ALE » di jan 06 2009 10:23 pm

Ben blij dat je weer langzamerhand de oude begint te worden. Goede gezondheid is onbetaalbaar.

Je foto's doen mij dit keer niets. Ik zie er iets aan wat me niet bevalt qua compositie, belichting (uitgebeten plekjes op de kopjes) en jouw schaduw op #2. Nope, ze zijn het niet dit keer, sorry.

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo jan 07 2009 8:47 am

Zoals Ale zegt, de compositie is te saai (centraal) en het onderwerp nog saaier.

Als jij hiervoor een 24-70 en een 14-24 hebt gekocht lijkt me dat weggegooid geld. Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp gewoon niet waarom er duizenden euro's besteed moeten worden en dat er dan dit soort foto's worden gemaakt :?
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » wo jan 07 2009 7:47 pm

M.Oorthuis schreef:Als jij hiervoor een 24-70 en een 14-24 hebt gekocht lijkt me dat weggegooid geld. Sorry dat ik het zeg, maar ik begrijp gewoon niet waarom er duizenden euro's besteed moeten worden en dat er dan dit soort foto's worden gemaakt :?
Ik snap wat je bedoeld, maar als ik dit soort foto's dagelijks zou maken dan zou het inderdaad zonde zijn. Maar dit was bedoeld als test. Ik heb de D300 namelijk nog maar een paar dagen en ik was gewoon even benieuwd naar hoe de camera op de diverse instellingen zou reageren.

wouterboon

Bericht door wouterboon » do jan 08 2009 8:33 am

AlwinSitton schreef:
ik was gewoon even benieuwd naar hoe de camera op de diverse instellingen zou reageren.
En, deed ie wat je verwachtte dat ie zou doen? Want ook dat valt niet aan deze in mijn ogen saaie foto's te zien. Als je wilt dat wij er wat over zeggen, dan zul je denk ik ook moeten aangeven wat je testte en welke instellingen je gebruikte.

Verder staat dit bericht in fotopresentaties en volgens mij is onlangs een ander plekje voor dit soort fotografie geopend. Zeg nou zelf, die wilde je toch niet presenteren?!?!?!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”