Leek me een mooie plaat, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dank, ik wist niet dat ik het in mij had...gewoon een beetje met zo'n borsteltje heen en weer gaan met het boek op schoot....Dennis71 schreef:Zo dus
De 2e is iets minder maar ook een nette plaat.
Haha, ik niet. Ik vind nl de bosjes rechtsonder wel functioneel voor de compositie... :mrgreen:Dennis71 schreef:Denk dat ik ook iets van de onderkant zou weghalen.
En welk borsteltje heb je gebruikt hiervoor?Snadaa schreef: Dank, ik wist niet dat ik het in mij had...gewoon een beetje met zo'n borsteltje heen en weer gaan met het boek op schoot....
Idem.....moest overigens wel een aantal keer proberen......Maud schreef:En welk borsteltje heb je gebruikt hiervoor?Snadaa schreef: Dank, ik wist niet dat ik het in mij had...gewoon een beetje met zo'n borsteltje heen en weer gaan met het boek op schoot....
Ik gebruik soms de clone maar die geeft niet altijd het mooiste resultaat dus ben benieuwd wat jij hebt gebruikt
Hihihihihi dus stempel ipv borsteltjeSnadaa schreef:Idem.....moest overigens wel een aantal keer proberen......Maud schreef:En welk borsteltje heb je gebruikt hiervoor?Snadaa schreef: Dank, ik wist niet dat ik het in mij had...gewoon een beetje met zo'n borsteltje heen en weer gaan met het boek op schoot....
Ik gebruik soms de clone maar die geeft niet altijd het mooiste resultaat dus ben benieuwd wat jij hebt gebruikt