Het begin is er... en dat is goed...
Zo heb je dan een eigen foto....
Photoshoplessen en trucs - Handtekening (scanner nodig)
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Photoshoplessen en trucs - Handtekening (scanner nodig)
Gefeliciteerd Peter!!!
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Waar is jou voorbeeld Maud? 

- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
Ik kan niet zo'n handtekening maken, heb geen scanner. En ik zet mijn naam met een text blok in foto als ik het gebruik.Ciska schreef:Waar is jou voorbeeld Maud?
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Cookie1397
- Clublid
Maud als je nou eens een handtekening fotografeert, in de bewerkingssoftware laden en van daar uit verder gaat. Dat moet toch kunnen, heb je geen scanner voor nodig, alleen een camera en die heb je volgens mij wel
Ciska zo'n kei in pse 6 (in mijn geval ben ik niet hoor. Was eens lang geleden meer geluk dan wijsheid. Zat te spelen met een ingescande pasfoto en deze omgezet naar dualtone zwart wit en nog het een en ander. Dan gewoon logo's zoeken er via lagen mes en garde bij zetten. Dan apart inkleuren. Oh nee eerst apart inkleuren dan er bij zetten. Ben er dagen mee bezig geweest. Ooit eens een jaar of 2 geleden. Gebruik het sindsdien, o.a. ex libris in de (kook)boeken die in de kast staan. Dat naar vector omzetten heb ik niet zelf gedaan. Heb ik het prog. en de kennis niet voor.
Groet Ed

Ciska zo'n kei in pse 6 (in mijn geval ben ik niet hoor. Was eens lang geleden meer geluk dan wijsheid. Zat te spelen met een ingescande pasfoto en deze omgezet naar dualtone zwart wit en nog het een en ander. Dan gewoon logo's zoeken er via lagen mes en garde bij zetten. Dan apart inkleuren. Oh nee eerst apart inkleuren dan er bij zetten. Ben er dagen mee bezig geweest. Ooit eens een jaar of 2 geleden. Gebruik het sindsdien, o.a. ex libris in de (kook)boeken die in de kast staan. Dat naar vector omzetten heb ik niet zelf gedaan. Heb ik het prog. en de kennis niet voor.
Groet Ed
Nikon Z Z & de maskers
Wat gaaf dat je dit hier hebt neergezet Ciska! Had het een paar dagen geleen hier thuis nog over, hoe ik dat het beste kon doen.... en... tadaaaa.....
Als ik wat meer tijd hebt ga ik er meteen mee aan de slag en m'n resultaat laat ik hier dan wel zien! Dank je wel!
Groetjes van Sandra
Als ik wat meer tijd hebt ga ik er meteen mee aan de slag en m'n resultaat laat ik hier dan wel zien! Dank je wel!
Groetjes van Sandra
Oké, hier even een beter voorbeeld van een foto van me, met een zeer persoonlijk tintje....

Ik weet het... ik weet het... het had iets kleiner gemogen, maar wou het even duidelijk laten zien.

Ik weet het... ik weet het... het had iets kleiner gemogen, maar wou het even duidelijk laten zien.
- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
Zou kunnen maar vind een eigen geschreven handtekening tot nu toe niet mooi bij mijn foto's dus gebruik het op die manier ook niet.cookie1397 schreef:Maud als je nou eens een handtekening fotografeert, in de bewerkingssoftware laden en van daar uit verder gaat. Dat moet toch kunnen, heb je geen scanner voor nodig, alleen een camera en die heb je volgens mij wel![]()
Groet Ed
Gr.
Maud