wie kent de gitzo4 die ik op ebay gezien heb

Discussies over statieven
Plaats reactie
naaktslak

wie kent de gitzo4 die ik op ebay gezien heb

Bericht door naaktslak » ma jan 05 2009 9:19 pm

kent iemand de gitzo 4 serie ik kan op dit statief bieden. maar weet niet hoe hoog zoiets kan en of dit statief heel laag kan.
via google vind ik weinig.

hier staat de foto ervan. http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?V ... 0290948321

Marco

Re: wie kent de gitzo4 die ik op ebay gezien heb

Bericht door Marco » ma jan 05 2009 9:29 pm

Jammer dat de verkoper het exacte type (G + 3 of 4 cijfers) er niet bij heeft gezet.
Misschien kan je hem een e-mail sturen. Het zoeken naar reviews wordt dan wat makkelijker.
Kan je meteen het type balhoofd opvragen.

Het is wel redelijk zware jongen.

groet,
Marco

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » ma jan 05 2009 10:02 pm

----
Laatst gewijzigd door Marten op zo aug 02 2009 5:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

evertfoto

Bericht door evertfoto » di jan 06 2009 8:47 pm

Het is een beest van een statief: loodzwaar, zoals een goed statief hoort te zijn. Ouderwetse degelijkheid. Niet geschikt om mee op pad te gaan.
Let op dat de bout voor de camera de juiste maat heeft en niet die van een filmcamera.

Loodzwaar, dus uiterst stabiel!! En natuurlijk wel geschikt om mee op pad te gaan. Een beetje oefenen op de sportschool. :wink:
En ook een filmcamera heeft dezelfde schroefdraad ( 1/4 of 3/8 inch) als een fotocamera.

naaktslak

Bericht door naaktslak » di jan 06 2009 11:25 pm

evertfoto schreef:Het is een beest van een statief: loodzwaar, zoals een goed statief hoort te zijn. Ouderwetse degelijkheid. Niet geschikt om mee op pad te gaan.
Let op dat de bout voor de camera de juiste maat heeft en niet die van een filmcamera.

Loodzwaar, dus uiterst stabiel!! En natuurlijk wel geschikt om mee op pad te gaan. Een beetje oefenen op de sportschool. :wink:
En ook een filmcamera heeft dezelfde schroefdraad ( 1/4 of 3/8 inch) als een fotocamera.

ik wist nie dat film cmeraas en andremt zouden kunnen hebben. ik wacht we lop een statief dat ik in nederland kan kopen . dan kan ik het van te voren bekijken.

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » wo jan 07 2009 8:23 am

naaktslak schreef:ik wist niet dat filmcamera's een andere draad (?) zouden kunnen hebben. ik wacht wel op een statief dat ik in Nederland kan kopen . Dan kan ik het van te voren bekijken.
Er is wel degelijk sprake van 2 maten boutjes, of dat nu voor filmcamera's is of niet. Wat ik bedoelde is: let op dat de juiste er bij zit.
Kijk nog even in dit topic waar je zelf ook nog een bericht hebt gepost. Daar gaat o.a. Leon Obers in op de twee maten die er zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Statieven”