Ik denk die Martijn komt nooit buiten Rotterdam met zijn camera.
Maar ook hier weer prachtige foto's!
Ligt niet aan jou ik kwam tot de ontdekking dat ze bij mijn provider van mijn webspace/ domein met het netwerk bezig zijn. Dus helaas even geduldwouterboon schreef:En Rotterdam op wat andere plaatsen![]()
Helaas kan ik de panorama's niet zien... Zal wel weer aan mij liggen.
Gr.,
Wouter
Inderdaad! Fantastische platen weer. Al ben ik geen A'dammer en heb ik er niet veel mee, toch mis ik iets van Amsterdam (De Dam, Beurs, CS, etc.)... Maar goed, de 020-ers zijn kennelijk tevredenM.Oorthuis schreef:Ze zouden nu weer zichtbaar moeten zijn
Wouter de Dam staat er wel degelijk tussen hoorwouterboon schreef:Inderdaad! Fantastische platen weer. Al ben ik geen A'dammer en heb ik er niet veel mee, toch mis ik iets van Amsterdam (De Dam, Beurs, CS, etc.)... Maar goed, de 020-ers zijn kennelijk tevredenM.Oorthuis schreef:Ze zouden nu weer zichtbaar moeten zijn
De Waag op de Nieuwmarkt lijkt me ook heel geschikt voor een pano. En anders wel voor de nazit, genoeg leuke café's en restaurants daar.M.Oorthuis schreef:Ik ga zeker nog een aantal keren terug om bijv. nog naar de Albert Cuypmarkt te gaan, Anne Frankhuis, Leidscheplein, Rembrandtplein etc etc.