Dank je wel dennisDennis71 schreef:Heerlijke serie weer Matthieu, complimenten.
Leuk te horen van je dat je ze mooi vind

Doet me goed
Groet Matthieu
Dank je wel dennisDennis71 schreef:Heerlijke serie weer Matthieu, complimenten.
Axelred schreef:voor mij graag 2 & 4, de zon op 5 vind ik wat minder. Het samenspel van de lucht en het ijs maakt 2 mooi, en de kleur van het riet vind ik in 4 zeer mooi.
Dank je Ruudje !Ruudje schreef:4 en 5 ! Schitterend!
So moest er even uit!
gr Ruudje
Dank je Maud.Maud schreef:Zeer lekkere kijk platen en wat is 5 mooi Hollands, zalig!
wil je me iets toelichten / bijpraten over die hyperfocale afstand.ALE schreef:Wow Matthieu, schitterend !! #2 & #4 zijn mijn favoriet. De volgende keer zou je eens kunnen gaan stoeien door de lens op de hyperfocale afstand in te stellen![]()
Maar ze zijn zo ook heel mooi !
Cheers,
ALE
De ene keer of de andere keer scheelt erg ! Afhankelijk van objedt,pietje-nukem schreef:Ik lees wel e's op dit forum over foto's waarop de horizon (bijna) in het midden staat, dat die niet erg gewaardeerd worden![]()
Maar ik kan bij deze toch niet zeggen dat ik het verkeerd vind, integendeel
Mooie kleuren, compo's en ze kijken lekker weg.
Ik kijk alvast weer uit naar de volgende serie
Ik kom morgen terug naar NL en zal a.s.a.p. een artikeltje schrijven over deze materie. Ik heb al iets in mijn hoofd zitten, moet nu alleen nog op papier worden gezet. Begeef me nu ook meteen op glad ijs omdat ik een paar leden ken die dit onderwerp 100x beter beheersen dan ik. Zodra ik het af heb en (voor iedereen) post laat ik het je weten via een PB.Matthieu schreef:wil je me iets toelichten / bijpraten over die hyperfocale afstand.
Helemaal top ! ik wacht verdere berichten af !ALE schreef:Ik kom morgen terug naar NL en zal a.s.a.p. een artikeltje schrijven over deze materie. Ik heb al iets in mijn hoofd zitten, moet nu alleen nog op papier worden gezet. Begeef me nu ook meteen op glad ijs omdat ik een paar leden ken die dit onderwerp 100x beter beheersen dan ik. Zodra ik het af heb en (voor iedereen) post laat ik het je weten via een PB.Matthieu schreef:wil je me iets toelichten / bijpraten over die hyperfocale afstand.
Groet,
ALE