Nu duidelijk is hoeveel belangstelling er is eens kijken wie wanneer kan.
Ik had de Artis vlindertuin in gedachte als locatie.
Is een handige locatie omdat je er binnen en buiten kunt fotograferen en er een vlindertuin is die ook in de winter open is.
Ik mik op Februari, net begin Maart. Wellicht koud of nat, maar dan blijven we binnen.
Bij beter weer kan er ook buiten gefotografeerd worden.
De locatie is niet gratis, dus iedereen dient zelf de entree te regelen (18,50) Indien we met meer dan 20 personen zijn 1,50 korting

Op de dag zelf kunnen we verzamelen in het restaurant waar enige uitleg gegeven wordt over wat je wel en beter niet kunt doen.
De nadruk ligt op het doen.... Dus geen eindeloze verhalen over vanalles en nog wat, maar een kort verhaal.
Ik probeer nog het e.e.a. op papier te zetten en aan iedereen te verstrekken.
Ik zal proberen die dag iedereen zoveel mogelijk te helpen en de overige meer ervaren mensen kunnen de minder ervaren mensen helpen.
Als je in het bezit bent van Macro apparatuur en je wilt die aan anderen uitlenen dan wordt dat natuurlijk op prijs gesteld.
Over de te kiezen dag:
Je kunt 2 opties kiezen.
De meeste stemmen gelden en over 14 dagen zal de definitieve datum worden vastgesteld.
Tegen de aanvangstijd zal ik ook een rijschema maken zodat je met elkaar kunt meerijden.