Ducks waiting........

Heb geen Capture NX Dus als jij de honours wil waarnemen en deze wil mooier maken :mrgreen:Patrick schreef:@vulture: die zou ik even door Capture NX of Photoshop trekken... Die kan echt veel mooier gemaakt worden!
Vind hem wel mooi. Maar veel te blauw, het was heiig/mistig dat effect haal je nu helemaal uit de fotochip54 schreef:Een eerste, hele snelle......Op basis van de geplaatste foto.
[img]g[/img]
Vulture, iets beter op je histogrammen letten, in deze zit niks aan de linker- en de rechterkant.vulture schreef:Heb geen Capture NX Dus als jij de honours wil waarnemen en deze wil mooier maken :mrgreen:Patrick schreef:@vulture: die zou ik even door Capture NX of Photoshop trekken... Die kan echt veel mooier gemaakt worden!
Die is inderdaad wel erg blauw geworden. Krijg je als je autolevels doet in Photoshop gok ik...vulture schreef:Vind hem wel mooi. Maar veel te blauw, het was heiig/mistig dat effect haal je nu helemaal uit de fotochip54 schreef:Een eerste, hele snelle......Op basis van de geplaatste foto.
[img]g[/img]
Even je rechter muisknop gebruiken, Patrick!Patrick schreef:Die is inderdaad wel erg blauw geworden. Krijg je als je autolevels doet in Photoshop gok ik...vulture schreef:Vind hem wel mooi. Maar veel te blauw, het was heiig/mistig dat effect haal je nu helemaal uit de fotochip54 schreef:Een eerste, hele snelle......Op basis van de geplaatste foto.
[img]g[/img]