Groeten
Jonathan
1

2

Dank jeMaud schreef:Mooie plaat..
Heb je ook foto's met zo'n beeld en met die horde schaatsers?
Gr.
Maud
Ja je hebt zeker gelijk..dat was mooier geweest.. Moest het achteraf hier mee doenAxelred schreef:Ik vind het héél mooi, misschien zou het contrast tussen de kleur van het riet (lekker warm) en de ijzige kleuren van lucht en ijs nog beter uitkomen als het licht op het riet van de andere kant kwam ? Is maar een idee ...
Hmm mag ik vragen waaraan je ziet dat hij scheef staat? Heb hem vanaf statief gemaakt..zojuist geprobeerd naar beide kanten te corrigeren maar dan wordt hij pas echt scheef..misschien dat ik iets over het hoofd zie..chip54 schreef:Scheef!!! Verder wel lekker kleurrijk.
En dus? Volgens mij is ie helemaal niet scheef. En je ziet eigenlijk niet eens een horizon. Niets mis mee. Sterker nog: ik vind het een prachtige plaat. Ik dacht dat het overal zo druk was?chip54 schreef:Voor mij is de rechterzijde van de foto iets 'lager' dan de linkerzijde.
Patrick schreef:En dus? Volgens mij is ie helemaal niet scheef. En je ziet eigenlijk niet eens een horizon. Niets mis mee. Sterker nog: ik vind het een prachtige plaat. Ik dacht dat het overal zo druk was?chip54 schreef:Voor mij is de rechterzijde van de foto iets 'lager' dan de linkerzijde.
Bedankt voor je reactieNikon Gino schreef:Nummer 1 is een gave plaat.
Op nummer twee stoort het me dat de linker oever een halve centimeter hoger zit dan de rechter.
Foto oogt daardoor beetje scheef.
Groeten, Gino