Goedeavond,
Wil iemand van jullie voor mij iets controleren op zijn/haar D70s?
Betreft het groene controlelampje:
Als ik op het lcd scherm een foto terug kijk, en ik druk een van de knoppen in achterop de camera, b.v het sleuteltje om de foto te vergrendelen gaat het groene lampje even aan en uit.
Of de iso knop om meerdere beeldjes te bekijken gaat bij mijn toestel het groene lampje knipperen.
Is dit normaal en geen defect?
Net even vlug de handleiding erbij gepakt, maar hier staat niets over geschreven.
Graag hoor ik hoe of wat
Groet
Dick
Vraag d70s
Re: Vraag d70s
Niks aan't handje hoor. Bij mij flikkert ie zelfs weleens als ie helemaal niks wegschrijft/leest. Harde schijven hebben dat ook weleens.dick schreef:Betreft het groene controlelampje:
Nee dat is fotos maken van een stoplichtvanson schreef:als het lampje groen is kun je foto's maken, indien het rood is moet je even wachten tot het weer groen wordt. En als het oranje is, dan mag je alleen maar foto's maken indien je niet anders kunt...

Maar het groene lampje geeft de lees en schrijf acties op de geheugen kaart weer. Als jij de ISO waarde van de foto op het kaartje leest dan zul je dus contact hebben met het kaartje en het groene lampje zal branden, evenals vooruit of terug gaan door je foto's.