D80 gekozen, wie helpt mij mee zoeken naar de 18-200VR ?

Discussies over superzoom objectieven zoals de 18-200 mm of 28-300 mm
Rustig

Bericht door Rustig » di feb 20 2007 9:56 am

de basis is gekocht, ik kon mezelf nog net weerhouden om de 70-300VR ook maar meteen mee te nemen..

Stukje bij beetje alles compleet maken! daar ben ik ook voor, ik ben daarom nog lang niet klaar

ach je bent 32 en je wilt even iets leuks kopen ;) hoef nog geen verantwoording aan mijn vriendin af te leggen ;) ik ken haar pas 3 weken hihi, en de camera mocht zelfs mee naar bed HAHA

nu nog even leren omgaan met de sb-600 en de d80 zelf natuurlijk, heb wel wat ervaring opgedaan met de Pana FZ30 maar dit is toch ff iets anders, dit is het helemaal!

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » di feb 20 2007 10:10 am

Rustig schreef:
ach je bent 32 en je wilt even iets leuks kopen ;) hoef nog geen verantwoording aan mijn vriendin af te leggen ;) ik ken haar pas 3 weken hihi, en de camera mocht zelfs mee naar bed HAHA
Toen ik mijn vriendin 3 weken kende had ik alleen oog voor haar en stond mijn hoofd zeker niet naar camera's :lol:

Pas maar op dat ze niet meer interesse krijgt voor je nieuwe telelens dan voor jou :wink:

Veel plezier met je nieuwe vriendin én camera :lol:

Rustig

Bericht door Rustig » di feb 20 2007 2:51 pm

Thanks, wel leuk dat je 2 dingen kunt combineren, nieuwe vriendin en foto's maken, van haar natuurlijk ;)

KAMIKAZE-FREAK

Bericht door KAMIKAZE-FREAK » di feb 20 2007 9:18 pm

heb je al wat foto'/s geschoten?

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

gewoon kopen

Bericht door George Fennes » di feb 20 2007 10:39 pm

Beste Rustig, je schreef:

Code: Selecteer alles

de basis is gekocht, ik kon mezelf nog net weerhouden om de 70-300VR ook maar meteen mee te nemen.. 

Stukje bij beetje alles compleet maken! daar ben ik ook voor, ik ben daarom nog lang niet klaar 

ach je bent 32 en je wilt even iets leuks kopen  hoef nog geen verantwoording aan mijn vriendin af te leggen  ik ken haar pas 3 weken hihi, en de camera mocht zelfs mee naar bed HAHA 

nu nog even leren omgaan met de sb-600 en de d80 zelf natuurlijk, heb wel wat ervaring opgedaan met de Pana FZ30 maar dit is toch ff iets anders, dit is het helemaal!
Nu hoef je nog geen verantwoording aan je vriendin af te leggen, het is pas 3 weken.
Als je een paar weken verder ben piep je wel anders, dus als ik je een goede raad mag geven: Koop snel die 70-300 VR anders krijg je daar straks geen toestemming meer voor!

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

D. Haaksma
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door D. Haaksma » di feb 20 2007 11:03 pm

Wat moet die goede jongen nu toch met een 70 - 300 in bed.
Ik zou hem eerder een groothoek of erger aanraden.

Bladmos

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » di feb 20 2007 11:13 pm

D. Haaksma schreef:Wat moet die goede jongen nu toch met een 70 - 300 in bed.
Ik zou hem eerder een groothoek of erger aanraden.

Bladmos

AF 60mm f/2.8D.... :idea:
{excuse....}

----------

Eerst de 70-200 VR binnenroeien zonder toestemming!
Dat lukt je straks ZEKER niet meer....
Als je daarna over een week of 10 vertelt dat de 70-300VR stukken goedkoper is ligt ie zo onder de 2007 kerstboom....
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Plaats reactie

Terug naar “Superzoom”