The Black Rose
The Black Rose
Een schitterend en ontroerend Celtisch nummer The Black Rose gaf me de inspiratie om deze kaart te maken. Heb hem uitgeprint en ga hem vanavond versturen naar een heel lief iemand...

Laatst gewijzigd door Ciska op wo jan 14 2009 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: The Back Rose
Ik hoop wel voor je dat de geadresseerde van deze zwarte roos dezelfde goede gedachten heeft als jij er kennelijk over hebt.
Als ik een zwarte roos zou krijgen dan weet ik niet of ik daar nou blij mee moest zijn of niet
Als ik een zwarte roos zou krijgen dan weet ik niet of ik daar nou blij mee moest zijn of niet

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Diegene houdt net zoals ik heel erg van zwart. Zwart heeft iets misterieus... iets betoverends...
Ik vind hem prachtig. Associaties met zwart en rozen kunnen mijn interesse wel een beetje trekken 

Misschien wil je de titel van het draadje aanpassen, bij de back rose (ipv black) krijg ik toch wat benauwde gevoelens.
Echter de kaart is mooi, inderdaad een beetje mystiek. Compliment.
Echter de kaart is mooi, inderdaad een beetje mystiek. Compliment.

Quote: Amateurs worry about their gear, Professionals worry about the profit, Masters worry about the light
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ter informatie "Black Rose" of ook wel "Róisín Dubh" is een nummer van Thin Lizzy van hun gelijknamige LP uit 1979. Uit de tijd dat er nog echte muziek gemaakt werd
Gerrit
Lizzy fan sinds 1977

Gerrit
Lizzy fan sinds 1977
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
dotcat bedankt....
Ik dacht van de Dubliners... want dat nummer heb ik hier, maar ik ken het mis hebben hoor
Ik dacht van de Dubliners... want dat nummer heb ik hier, maar ik ken het mis hebben hoor