De afwas.

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
DoorD8(0)

De afwas.

Bericht door DoorD8(0) » do jan 15 2009 10:02 pm

Valt er nog wat te "NX2-en" qua scherpte diepte?

Afbeelding

Proost!

Dirk

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: De afwas.

Bericht door Boldey » vr jan 16 2009 12:24 am

Foto is erg onderbelicht en heeft een rode zweem, heb er even snel mee in PS gezeten, maar echt toonbaar krijg ik het niet echt, misschien als je er erg veel tijd in wil steken, ik zou 'm gewoon overdoen. En dan een iets spannender compositie en de hand iets minder verkrampt. Mooie hand trouwens!

DoorD8(0)

Bericht door DoorD8(0) » vr jan 16 2009 8:46 am

Persoonlijk sprak de sfeer die door de gloed en onderbelichting ontstaat mij nogal aan.. :?

@ Boldey,Ik zal eens kijken of ik hem wat kan PSen aan de hand van je commentaar zodat hij een groter publiek aanspreekt

Bedankt voor de input

Dirk

mikemix

Bericht door mikemix » vr jan 16 2009 10:28 am

Zoals Boldey al aangeeft is de opname technisch niet goed.
Doordat deze niet juist is belicht moet je zoveel corrigeren dat het bijna niet meer te doen is of
buiten de gebieden komt van goede kwaliteit.

Ik heb toch een poging gedaan, ook heb ik het beeld iets gedraaid waardoor er meer spanning in het beeld komt.
Overigens is het een nette hand, maar deze komt volledig onnatuurlijk over in deze houding.
Let wel, ik heb in het verleden ook handen moeten fotograferen en ik boekte daar speciale handen modellen voor.
Ook handen blijken fotogeniek te zijn :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”